Fitness Seller

Shocking DBB-meet Fox Gym Den Bosch 19 september 2020!

Voor wat betreft het parkeren als we bij het Mariapaviljoen gaan eten kunnen we hier terecht.

• Like
Waarderingen: BB_
  • Topic Starter Topic Starter
Voor wat betreft het parkeren als we bij het Mariapaviljoen gaan eten kunnen we hier terecht.

Je was me net voor.

Laat me weten mocht je nog willen komen en je nog niet hebt opgegeven (klopt deze zin?).
@Fallingout : laat nog even weten of je wel/niet wil komen; volgens mij komen er meerdere mensen bij jou uit de regio mocht je willen carpoolen.

Je was me net voor.

Laat me weten mocht je nog willen komen en je nog niet hebt opgegeven (klopt deze zin?).
@Fallingout : laat nog even weten of je wel/niet wil komen; volgens mij komen er meerdere mensen bij jou uit de regio mocht je willen carpoolen.
Moet nog even vrij regelen op werk alleen.

Lijkt me gezellig en handig.

Kan ik me weer lekker ecto voelen ook :roflol:

Moet nog even vrij regelen op werk alleen.

Lijkt me gezellig en handig.

Kan ik me weer lekker ecto voelen ook :roflol:
Ik heb nu Fentanyls gewicht overgenomen; 121kg. Misschien dat je dat een beetje helpt.
En mbt vrij regelen.. Word jij niet ziekjes op 18 september, hoesten, niezen, koortst etc? :D

Waar ga je @vntl in je auto positioneren om te voorkomen dat je zo rijdt:
1315872874658235721.gif

Ik heb nu Fentanyls gewicht overgenomen; 121kg. Misschien dat je dat een beetje helpt.
En mbt vrij regelen.. Word jij niet ziekjes op 18 september, hoesten, niezen, koortst etc? :D

Dan outbuff je me gvd met 25kg :roflol:

Nee want ik ben kader en moet de zondag ook werken. Zondag niet werken kost me nogal veel geld.

Parkeergeld betalen BAH! Ik kom op mijn kawa zx7r en zag op google maps al dat ik hem mooi naast de ingang kan parkeren, tussen het bankje en de tafel :D

Laatst bewerkt:
Parkeergeld betalen BAH! Ik kom op mijn kawa zx7r en zag op google maps al dat ik hem mooi naast de ingang kan parkeren, tussen het bankje en de tafel :D
We kunnen met deze grote groep ectos vast die slagboom wel een metertje van de grond krijgen zodat iedereen gratis kan staan.

Dat heb je nog niet gedaan!? En nu heel snel vrij nemen! Met wie moet ik anders de toetjes tafel claimen?
Je komt dus toch?
Morgen zie ik die collega met wie ik hopelijk kan ruilen.

Als wij er beide zijn hoop ik dat de rest geen trek heeft in toetjes :roflol:

Terug
Naar boven