Fitness Seller

Shocking DBB-meet Fox Gym Den Bosch 19 september 2020!

Net even 80% van mn kleding uit mn kast verwijderd. Alles te klein.

Ik ben de grootste ecto gr

Vroegen jullie hier om ecto's?

Jongens, ik moet toch last minute afzeggen, 19 september heb ik een bruiloft op 1,5 meter in 't noorden van een familielid... gevalletje grapperhaus..

• Angry
Waarderingen: Onit
  • Topic Starter Topic Starter
Jongens, ik moet toch last minute afzeggen, 19 september heb ik een bruiloft op 1,5 meter in 't noorden van een familielid... gevalletje grapperhaus..
Je kon tot en met 4 september afzeggen. Dat is dan 25 euro annuleringskosten i.v.m. BBQ.

:jk:
Veel plezier op de bruiloft. :thumbs: En vergeet en <1,5 meter-foto's niet.

Wie is er verder nog in om samen met @Bokito en mij te poseren na de training om te kijken wie de dikste buik heeft?

Ik sla een keertje over.

Wie is er verder nog in om samen met @Bokito en mij te poseren na de training om te kijken wie de dikste buik heeft?
Schattig dat je met me op de foto wilt. Uiteraard gebeurt dit voor de training, jezelf de t*fus inpompen op tren en dan op de foto. Dan lijkt zelfs Herman den Blijker buff.

Schattig dat je met me op de foto wilt. Uiteraard gebeurt dit voor de training, jezelf de t*fus inpompen op tren en dan op de foto. Dan lijkt zelfs Herman den Blijker buff.
Jij bent toch degene met de praatjes, en nu opeens al een beetje terugkrabbelen nu het allemaal dichtbij komt. Stelt me teleur.

Terug
Naar boven