Fitness Seller

Shocking DBB-meet Fox Gym Den Bosch 19 september 2020!

@BB_ ik heb de ziekste ontsnapping ooit geregeld om niet dik te zijn naast @wovano. Nee maar serieus, mijn vriendin en ik zijn allebei grieperig en vertonen wat symptomen. We gaan vanavond of morgen laten testen op Corona. Mocht ik corona hebben of de uitslag nog niet hebben(of me nog kut voelen) dan ben ik er uiteraard niet bij. Dacht wel even netjes om je te laten weten op voorhand. Rip als ik 2 weken in quarantine moet.
Hmmmmmmmmmmmmmm, volgens mij werd @Bokito gewoon beetje zenuwachtig van die nieuwe pics van @wovano

Wel goede timing tho.

Kunnen ook gewoon het trainen skippen en extra bbqen?

Dat geniet momenteel wel de voorkeur.

Nu we het er toch over hebben.... misschien heb ik een ietsjepietsje gelogen over mijn lengte....

of toch niet....
Geeft niet joh. Ik lieg ook altijd over m'n lengte.

Zeg altijd dat ie 26cm is maar bij 23cm houdt het eigenlijk wel op hihihi :$

• Topic Starter Topic Starter
  • Topic Starter Topic Starter
@BB_ ik heb de ziekste ontsnapping ooit geregeld om niet dik te zijn naast @wovano. Nee maar serieus, mijn vriendin en ik zijn allebei grieperig en vertonen wat symptomen. We gaan vanavond of morgen laten testen op Corona. Mocht ik corona hebben of de uitslag nog niet hebben(of me nog kut voelen) dan ben ik er uiteraard niet bij. Dacht wel even netjes om je te laten weten op voorhand. Rip als ik 2 weken in quarantine moet.
Beter ben je weer beter en test je negatief.

Ik ben trouwens ook ziekjes, dus weet niet of ik er zelf ben.:sad:
:jk:
Natuurlijk niet, ik ben nooit ziek.

Wat gaat iedereen trainen?

Zal wel veel geouwehoer worden inderdaad.
Maar ik ga rug trainen denk ik. In mijn gym heb ik niet zoveel variatie mogelijkheden daarvoor. :)

Misschien gewoon wat rommelen ./ freewheelen als het druk is en veel geouwehoer wordt. :roflol:

Zal voor mij een extra training worden buiten mijn schema om denk ik... Dus denk gewoon wat full body stoeien en doen waar ik zin in heb... Gewoon omdat het kan

Terug
Naar boven