Fixed
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fixed
Dat neem ik ook aan, ik betaal al 5 jaar niet meer cash.@BB_
We kunnen het eten met pin betalen neem ik aan?
Hoe kom je al dat zwart geld kwijt dan?Dat neem ik ook aan, ik betaal al 5 jaar niet meer cash.
Uitslag heb je binnen 24 uur. Dus fingers crossed dat je positief test om onder Womano uit te komen@BB_ ik heb de ziekste ontsnapping ooit geregeld om niet dik te zijn naast @wovano. Nee maar serieus, mijn vriendin en ik zijn allebei grieperig en vertonen wat symptomen. We gaan vanavond of morgen laten testen op Corona. Mocht ik corona hebben of de uitslag nog niet hebben(of me nog kut voelen) dan ben ik er uiteraard niet bij. Dacht wel even netjes om je te laten weten op voorhand. Rip als ik 2 weken in quarantine moet.
the big escape deel 2. had net zin in een trio in een donker steegje.@BB_ ik heb de ziekste ontsnapping ooit geregeld om niet dik te zijn naast @wovano. Nee maar serieus, mijn vriendin en ik zijn allebei grieperig en vertonen wat symptomen. We gaan vanavond of morgen laten testen op Corona. Mocht ik corona hebben of de uitslag nog niet hebben(of me nog kut voelen) dan ben ik er uiteraard niet bij. Dacht wel even netjes om je te laten weten op voorhand. Rip als ik 2 weken in quarantine moet.
Ik moest lachen, kut.Uitslag heb je binnen 24 uur. Dus fingers crossed dat je positief test om onder Womano uit te komen

Embrace the chonk, matti
Uitslag heb je binnen 24 uur. Dus fingers crossed dat je positief test om onder Womano uit te komen
Vrijdag komt het weekend erover heNope.
Vrijdag is fam van mij getest, vanmorgen pas uitslag gekregen.
Huisgenoot had vorige week zondag getest en donderdag uitslag.Uitslag heb je binnen 24 uur. Dus fingers crossed dat je positief test om onder Womano uit te komen
Mijn pa vorige week getest en had 's avonds al de uitslag, schoonmoeder 2 weken geleden getest, idem ditoHuisgenoot had vorige week zondag getest en donderdag uitslag.

Arnhem de geksteMijn pa vorige week getest en had 's avonds al de uitslag, schoonmoeder 2 weken geleden getest, idem dito![]()
complot!Dus conclusie: de een heeft de uitslag van de corona test binnen een dag en bij de ander duurt het langer.