- Waardering
- 5.467
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
ze hadden het over sbd suck big d*ck ofzo
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga niet meer naast jou zitten tijdens bbq'en.
Klopt, je zat al naast mij hehe
Ik ben er ook.

En is het ook mogelijk om een bijpassende shake beker aan te schaffen?
Neem ik mee, gratissss!En is het ook mogelijk om een bijpassende shake beker aan te schaffen?
Topper!
Veel plezier morgen luitjes, vanochtend de test gehad dus nu wachten op de uitslag. Voel me ook nog steeds niet goed dus zie jullie wel weer op de volgende meet. Komende tijd focussen om nog een grotere pens te krijgen.
Beterschap iig!Veel plezier morgen luitjes, vanochtend de test gehad dus nu wachten op de uitslag. Voel me ook nog steeds niet goed dus zie jullie wel weer op de volgende meet. Komende tijd focussen om nog een grotere pens te krijgen.
Grootste chicken van DBB 2020 award gaat naaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrVeel plezier morgen luitjes, vanochtend de test gehad dus nu wachten op de uitslag. Voel me ook nog steeds niet goed dus zie jullie wel weer op de volgende meet. Komende tijd focussen om nog een grotere pens te krijgen.
zeg maar doritoGrootste chicken van DBB 2020 award gaat naaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Tromgeroffel
Sven🐔

Beterschap!Veel plezier morgen luitjes, vanochtend de test gehad dus nu wachten op de uitslag. Voel me ook nog steeds niet goed dus zie jullie wel weer op de volgende meet. Komende tijd focussen om nog een grotere pens te krijgen.
anabolic chickenGrootste chicken van DBB 2020 award gaat naaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Tromgeroffel
Sven🐔

Je kuiten doen wel beetje aan een kip denken 🤗
Ik dacht meer aan kuikuh
Dat is wel schattig

- Kip
- Rund
- Vis
- Groenten
- Salades
- Frietjes
- Stokbrood