AndroidHealthClinic

DBB meet Golds gym 2 april 2022

Als er nog mensen uit de buurt van Rotterdam komen zou ik graag mee willen rijden

Nog Arnhemmers? :D

Ik ga vanuit Leiden! Ik kan met de auto gaan. Maar als er later nog bier gedronken wordt of dat soort zaken dan ga ik misschien liever met openbaar vervoer.

Oja, wordt er samen getraind? Of houdt men zich aan zn eigen programma? Tot zaterdag:)

Ik moet hem helaas cancellen.. klachten wel al wat minder en geen koorts meer, net weer ff eerste training gedaan, maar erg licht.
Helaas mijn vrouw sinds vandaag ook in quarantaine, dus wordt zaterdag huispapa dag met boodschappen en met dochter naar zwemles.. :o
Had graag gekomen, ook al was het alleen om ff te kijken en iedereen te ontmoeten.
Volgende keer.

Gaan er trouwens nog mensen van hier naar het open NK zondag 17 april aan de Schie? Of doen er leden van hier aan mee? Zag iig al @Wengstertje dacht ik

Ik moet hem helaas cancellen.. klachten wel al wat minder en geen koorts meer, net weer ff eerste training gedaan, maar erg licht.
Helaas mijn vrouw sinds vandaag ook in quarantaine, dus wordt zaterdag huispapa dag met boodschappen en met dochter naar zwemles.. :o
Had graag gekomen, ook al was het alleen om ff te kijken en iedereen te ontmoeten.
Volgende keer.

Gaan er trouwens nog mensen van hier naar het open NK zondag 17 april aan de Schie? Of doen er leden van hier aan mee? Zag iig al @Wengstertje dacht ik
Wat jammer man. Had je graag ontmoet. Veel succes en beterschap thuis :)

Wat jammer man. Had je graag ontmoet. Veel succes en beterschap thuis :)
Ja zeker weten, baal er ook wel van. Had al met AK afgesproken om samen met jou een push schema te gaan doen. Hartstikke leuk. Komt vast snel een andere keer ;-)

EDIT: en jij uiteraard heel veel plezier! Hopelijk de spierpijn van de halve marathon dan beetje weg :o maar als het goed is zit je veel op je gat tijdens push training haha

Ik eet iedereen eruit. Daarom ben ik ook zo dik😂
5BEA7843-B972-40D6-A7EF-2983F981D7CE.jpeg

Wat gaan jullie allemaal trainen dan zaterdag ik heb schouders, chest tricep

Bro, de diehard AYCE bulker weet dat, als je zoveelmogelijk rondes wilt doen, je bij AYCE sushi dus niets met rijst moet eten omdat je dan schnell vol zit.

Als je veel rondes wilt volhouden moet je alleen vlees/vis eten. 10x Ramu choppuh! Yakitori! Oooo

En beginnen met een miso soepje natuurlijk.

Bro, de diehard AYCE bulker weet dat, als je zoveelmogelijk rondes wilt doen, je bij AYCE sushi dus niets met rijst moet eten omdat je dan schnell vol zit.

Als je veel rondes wilt volhouden moet je alleen vlees/vis eten. 10x Ramu choppuh! Yakitori! Oooo

En beginnen met een miso soepje natuurlijk.
Kans is groot dat ik niks lust houd niet van aziatische eten

Terug
Naar boven