- Waardering
- 10.329
- Lengte
- 2m10
- Massa
- 52kg
- Vetpercentage
- 1%
Het is de rippedmeeuw meet😍 grapje😂
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is de rippedmeeuw meet😍 grapje😂
Ja ik lig nu al in een scheur. Allemaal mensen van 100+ kilo spier... arm restaurant.

Wat jammer man. Had je graag ontmoet. Veel succes en beterschap thuisIk moet hem helaas cancellen.. klachten wel al wat minder en geen koorts meer, net weer ff eerste training gedaan, maar erg licht.
Helaas mijn vrouw sinds vandaag ook in quarantaine, dus wordt zaterdag huispapa dag met boodschappen en met dochter naar zwemles..
Had graag gekomen, ook al was het alleen om ff te kijken en iedereen te ontmoeten.
Volgende keer.
Gaan er trouwens nog mensen van hier naar het open NK zondag 17 april aan de Schie? Of doen er leden van hier aan mee? Zag iig al @Wengstertje dacht ik

Ja zeker weten, baal er ook wel van. Had al met AK afgesproken om samen met jou een push schema te gaan doen. Hartstikke leuk. Komt vast snel een andere keer ;-)Wat jammer man. Had je graag ontmoet. Veel succes en beterschap thuis![]()
maar als het goed is zit je veel op je gat tijdens push training hahaIk eet iedereen eruit. Daarom ben ik ook zo dik😂Ja ik lig nu al in een scheur. Allemaal mensen van 100+ kilo spier... arm restaurant.
Lust jij sushi dan😂
Laatste keer dat ik at was 10 jaar geleden. Maar ben niet de moeilijkste eter. 💁♂️
PushWat gaan jullie allemaal trainen dan zaterdag ik heb schouders, chest tricep
Bro, de diehard AYCE bulker weet dat, als je zoveelmogelijk rondes wilt doen, je bij AYCE sushi dus niets met rijst moet eten omdat je dan schnell vol zit.
Ik ook nietLaatste keer dat ik at was 10 jaar geleden. Maar ben niet de moeilijkste eter. 💁♂️
Ik ga vooral buik trainen.Wat gaan jullie allemaal trainen dan zaterdag ik heb schouders, chest tricep

Kans is groot dat ik niks lust houd niet van aziatische etenBro, de diehard AYCE bulker weet dat, als je zoveelmogelijk rondes wilt doen, je bij AYCE sushi dus niets met rijst moet eten omdat je dan schnell vol zit.
Als je veel rondes wilt volhouden moet je alleen vlees/vis eten. 10x Ramu choppuh! Yakitori! Oooo
En beginnen met een miso soepje natuurlijk.
Er is echt weinig aziatisch aan AYCE sushiKans is groot dat ik niks lust houd niet van aziatische eten
. Ik geef je zaterdag wel een paar aanraders die de moeite waard zijn om te proberen
.