AndroidHealthClinic

DBB meet Golds gym 2 april 2022

Bro, de diehard AYCE bulker weet dat, als je zoveelmogelijk rondes wilt doen, je bij AYCE sushi dus niets met rijst moet eten omdat je dan schnell vol zit.

Als je veel rondes wilt volhouden moet je alleen vlees/vis eten. 10x Ramu choppuh! Yakitori! Oooo

En beginnen met een miso soepje natuurlijk.
En wat goede sashimi van zalm/tonijn :D
Kans is groot dat ik niks lust houd niet van aziatische eten
Nou haal je hart op. Genoeg wat je wel lust... geloof t maar. Pan fried crispy chicken, kip spiesjes, rundvleesrolletjes met knapperige knoflook, sommige ayce sushi te ten ook kippenvleugeltjes en friet :roflol: maar ken zelf helaas Shizen niet :(

Nou haal je hart op. Genoeg wat je wel lust... geloof t maar. Pan fried crispy chicken, kip spiesjes, rundvleesrolletjes met knapperige knoflook, sommige ayce sushi te ten ook kippenvleugeltjes en friet :roflol: maar ken zelf helaas Shizen niet :(
Oo shashimi. Bij shizen zit deze alleen in het deluxe pakket of moet je per portie bijbetalen. Alleen zijn de porties sashimi heel klein.

Pro tip: sashimi salades bestellen en dan alleen de vis eten :roflol:.

Ik ga sws geen sushi eten ik ga al over mijn nek als ik er aan denk

Je hebt ook sushi met vlees of ei.
Is gewoon rijst.

Heb zelfs een keer desert gehad van sushi met verse aardbei. Opvallend hoe lekker dat was :)
Sommige dingen moet je leren eten. Toen ik jong was vond ik sushi ook niet meteen lekker. Nu kan ik het vrijwel elke dag eten.

Maar, sommige sushi is ook best smerig. Helemaal als de rijst inmiddels koud is en de nori taai. Goede sushi heeft lauwwarme rijst.

• Topic Starter Topic Starter
Oo shashimi. Bij shizen zit deze alleen in het deluxe pakket of moet je per portie bijbetalen. Alleen zijn de porties sashimi heel klein.

Pro tip: sashimi salades bestellen en dan alleen de vis eten :roflol:.
Wat mij betreft pakken we gewoon dat deluxe pakket, kunnen we tenminste alles op de menukaart kiezen zonder extra kosten.

Gewoon afladen dan met deze dingen?
Screenshot_20220329-183600.jpg

Terug
Naar boven