apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Candida of Japanse dames?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Candida of Japanse dames?
Japanse dames. Hai.
Dames in het algemeen
Behalve indiers, hou niet van kurry geur.Dat die nog als volwassenen met pokemons spelen.
Wat is daar mis mee dan? 😭
Als je ze een tijdje in je kelder op droog brood zet trekt die geur vanzelf weer weg.Dames in het algemeenBehalve indiers, hou niet van kurry geur.
ik heb op mijn 30e een Pokémon tattoo laten zetten, so?

Jij bent gewoon super speciaalik heb op mijn 30e een Pokémon tattoo laten zetten, so?![]()

Nostalgie next lvl. Een herinnering blijvend maken dmv van een tattoo is wat anders dan dat ik op zondag beetje roleplay op het veldje ga doen met pokemon.ik heb op mijn 30e een Pokémon tattoo laten zetten, so?![]()
Ik ga op mijn 33e m'n hele been volzetten met Dragonball tattoo's. f**k all ya'll.ik heb op mijn 30e een Pokémon tattoo laten zetten, so?![]()
Same hereHeb overigens wel ziek spijt dat ik me pokemon collectie kaarten weg heb gegooid jaren geleden. Zat net in die leeftijd dat je ze deed sparen die allereerste uitgaven en had de complete set allemaal en dan ook in zon boek. Als je nu ziet wat mensen ervoor betalen word je helemaal foxwild.
Hahaha ik heb dus precies om die reden m'n pa vorige week nog gebeld of ie toevallig nog weet waar die gebleven zijn.Heb overigens wel ziek spijt dat ik me pokemon collectie kaarten weg heb gegooid jaren geleden. Zat net in die leeftijd dat je ze deed sparen die allereerste uitgaven en had de complete set allemaal en dan ook in zon boek. Als je nu ziet wat mensen ervoor betalen word je helemaal foxwild.
ik heb de mijne nogHeb overigens wel ziek spijt dat ik me pokemon collectie kaarten weg heb gegooid jaren geleden. Zat net in die leeftijd dat je ze deed sparen die allereerste uitgaven en had de complete set allemaal en dan ook in zon boek. Als je nu ziet wat mensen ervoor betalen word je helemaal foxwild.

Goed gezette anime tattoo is keihardIk ga op mijn 33e m'n hele been volzetten met Dragonball tattoo's. f**k all ya'll.
Zou het echt mee verkopen nu zijn ze gigantisch veel waard. Vooral die charizard betaalt men echt ziek voor terwijl vroeger eigenlijk die iedereen wel een had…
die wil ik ook op mijn andere been zetten, maar zoek een goede die het in kleur kan. weet alleen iemand die zonder kleur werkt dat is jammerIk ga op mijn 33e m'n hele been volzetten met Dragonball tattoo's. f**k all ya'll.
Lol ik had 50+ 1e generatie glitters. Iets van 7 charizards. Allemaal gejat in groep 8.Heb overigens wel ziek spijt dat ik me pokemon collectie kaarten weg heb gegooid jaren geleden. Zat net in die leeftijd dat je ze deed sparen die allereerste uitgaven en had de complete set allemaal en dan ook in zon boek. Als je nu ziet wat mensen ervoor betalen word je helemaal foxwild.
Sadkaya op insta kan je checkendie wil ik ook op mijn andere been zetten, maar zoek een goede die het in kleur kan. weet alleen iemand die zonder kleur werkt dat is jammer