- Waardering
- 6.426
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja

Ja vandaag eigenlijk mini push dag. Morgen benen. Maar ik lig helemaal te creperen van de spierpijn in bed. Dus misschien pas morgen push dag. Ik dacht is wat apparaten uit te proberen die ik niet ken.
Ben ik blij dat ik schouders heb en borst hoef niet te benchen😜Ja vandaag eigenlijk mini push dag. Morgen benen. Maar ik lig helemaal te creperen van de spierpijn in bed. Dus misschien pas morgen push dag. Ik dacht is wat apparaten uit te proberen die ik niet ken.
Nou...Nou, dit is mooi kut. Doot een familie etentje moest ik Shizen morgen al laten schieten.
Nu voelde ik mij wat futloos en kouwelijk laatste dagen, maar afgelopen nacht wakker gelegen van hoestbuien en een focking loopneus.
Mocht ik komende nacht een beetje bijtrekken en mij morgen goed voelen ben ik er zeker bij. Morgenochtend even zien of het vertanding is..

De Rona?
Nee gewoon ontkennen. Dan gaat het vanzelf weg.
Morgen tongzoenen? :$Geen idee, niet getest. Heeft ook niet veel zin nu in mijn beleving.

Heb jij nog geen lambo bij elkaar gecrypto'd?Iemand met wie ik kan meerijden uit de omgeving Breda?
Compounden hè.
Jij komt gewoon niet omdat ik niet kom he.Weet niet of ik er morgen bij ben, ben niet fit. Maar misschien is dat morgen wel weer weg
Ben je gek. Zeggen dat je een misselijkmakend mannetje bent, gaat mij zelfs te ver

Je hebt t wel tegen een kindBen je gek. Zeggen dat je een misselijkmakend mannetje bent, gaat mij zelfs te ver![]()