- Waardering
- 20.637
- Lengte
- 1m65
Ja hallo, anders durf ik dat toch niet te zeggen!
🤗
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja hallo, anders durf ik dat toch niet te zeggen!
Nou ik heb maat 48 schoenen dus pas maar op.Ja hallo, anders durf ik dat toch niet te zeggen!
🤗
Ben je gek. Zeggen dat je een misselijkmakend mannetje bent, gaat mij zelfs te ver![]()
Jij wordt liever misselijkmakend jongetje genoemd?

Pak je de brommertHet is 69 km van m'n huis, maar met het OV doe ik er meer dan 2 uur over.
Weet nog niet of ik dat doe.
Was het plan inderdaad. Totdat het gisteren opeens winter werd.
Morgen 8 graden en zon.Was het plan inderdaad. Totdat het gisteren opeens winter werd.
@natty87 jij laat me morgen toch niet alleen met al die mannen he!! 🤗Weet niet of ik er morgen bij ben, ben niet fit. Maar misschien is dat morgen wel weer weg
Tuurlijk, trainen en eten?Mag ik als nog niet lang actief lid zijnde ook komen morgen?
Lijkt me leuk! 💪🏽
Ze hebben jouw foto's gezien!
Snap ik wel morgen kan iedereen een handtekening krijgendZe hebben jouw foto's gezien!
Niemand durft daar naast te staan.
Was 1 april. Tuurlijk ben ik erbij, niemand anders mag de dikste kuiten hebben morgen.
Denk dat je daar niet bang voor hoeft te zijn😂Was 1 april. Tuurlijk ben ik erbij, niemand anders mag de dikste kuiten hebben morgen.