AndroidHealthClinic

DBB meet Golds gym 2 april 2022

Vergat dus in men zin ''blijkt maar'' anderhalf uur rijden te zijn te zetten :p..

9683AE43-FC50-41E7-B791-A3E0121E2F52.jpeg

Ook al onderweg😂💪🏼

t
Ja weet ik, rook zelf liever ook wiet met het minimale aan tabak toegevoegd. Kan nu eindelijk fatsoenlijk de verhoudingen eyeballen :D Maar vapen lijkt me toch beter dan joints.

Het rol en kruimelproces is al voorpret, hoort gewoon bij de weed. Maar ik zal al wel oldskool zijn.🤣Grindertje of met de handjes kruimelen. Das al de helft van het genieten vind ik.

Dit. Vanuit hier (limburg)ook 1.5 a 2uur. Maps geeft al 2 vertragingen aan😑Hopelijk opgelost wanneer we vertrekken.
A27 is afgesloten ivm onderzoek

A27 is afgesloten ivm onderzoek

Als je vanaf het noorden komt stuurt ie je waarschijnlijk over de Waterlinieweg, is niet zo heel veel/ver om.

Gelukkig hoeven we er pas over een uur of 3 te zijn. Zal neem ik aan wel een heel eind opgelost zijn tegen die tijd.

image.jpg

Is de schoenen politie ook aanwezig

Lees net dat het trainen een half uur vervroegd is, heb de oppas geappt of ze een half uur eerder kan komen, maar ze heeft nog niet gereageerd...
Als het haar niet lukt dan schuif ik gewoon later aan... jullie mogen wel alvast beginnen zonder mij 😜

Als je vanaf het noorden komt stuurt ie je waarschijnlijk over de Waterlinieweg, is niet zo heel veel/ver om.

Gelukkig hoeven we er pas over een uur of 3 te zijn. Zal neem ik aan wel een heel eind opgelost zijn tegen die tijd.
Ja joh, volgens mij was het vanochtend voor 7u al afgesloten

Ben 14.05 op 030 Centraal. Mocht iemand met de auto uit Utreg komen.... Zo niet, no problem. Dan stap ik bij mijn niffo Fred Tiffo in de bus.

t

Het rol en kruimelproces is al voorpret, hoort gewoon bij de weed. Maar ik zal al wel oldskool zijn.🤣Grindertje of met de handjes kruimelen. Das al de helft van het genieten vind ik.
Yup, sinds ik kan rollen is het leuk om te doen. Vapen is wel beter voor de longen tho.

Lel zojuist opgeroepen voor storing op werk. Ik hoop op tijd terug te zijn, ook als ik aan de late kant ben loop ik nog ff langs want is toch 5 min bij mij thuis vandaan

Terug
Naar boven