MDC
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.594
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aah wat jammer
Ja weet ik, rook zelf liever ook wiet met het minimale aan tabak toegevoegd. Kan nu eindelijk fatsoenlijk de verhoudingen eyeballenMaar vapen lijkt me toch beter dan joints.
A27 is afgesloten ivm onderzoekDit. Vanuit hier (limburg)ook 1.5 a 2uur. Maps geeft al 2 vertragingen aan😑Hopelijk opgelost wanneer we vertrekken.
Als je vanaf het noorden komt stuurt ie je waarschijnlijk over de Waterlinieweg, is niet zo heel veel/ver om.A27 is afgesloten ivm onderzoek
![]()
Politie lost schoten na wilde achtervolging, agenten vinden explosief in auto op A27 bij Utrecht
De A27 van Utrecht richting Hilversum is weer open nadat die sinds 06.00 uur vanmorgen afgesloten was vanwege een wilde politieachtervolging. Daarbij hebben agenten enkele schoten gelost. In de auto is een explosief gevonden. Eén persoon is opgepakt, de politie zoekt naar de overige verdachten.www.ad.nl
Rijd zo aan, eerst nog ff rustig poepen. ✌️
Is ook belangrijk. Poepze.

Ja joh, volgens mij was het vanochtend voor 7u al afgeslotenAls je vanaf het noorden komt stuurt ie je waarschijnlijk over de Waterlinieweg, is niet zo heel veel/ver om.
Gelukkig hoeven we er pas over een uur of 3 te zijn. Zal neem ik aan wel een heel eind opgelost zijn tegen die tijd.
Hoop het niet..
Zelfde sokken ik keur het goed
Yup, sinds ik kan rollen is het leuk om te doen. Vapen is wel beter voor de longen tho.t
Het rol en kruimelproces is al voorpret, hoort gewoon bij de weed. Maar ik zal al wel oldskool zijn.🤣Grindertje of met de handjes kruimelen. Das al de helft van het genieten vind ik.
Yup, sinds ik kan rollen is het leuk om te doen. Vapen is wel beter voor de longen tho.