AndroidHealthClinic

DBB meet Golds gym 2 april 2022

Hoe laat kom je zonnetje schijnt?
image.jpg
Goals, alleen nog 2 flinke planten in die kas :wiet:

2 flinke struiken in die kas krijg jij niet opgerookt met al je vrienden, voor de oogst van t jaar erop.
Dan ken je mijn vrienden nog niet..:roflol: Eentje heeft zelfs een limiet gekregen met één homegrown jonko per avond. Die steekt de ene pure met de andere op en jaagt er zo'n 5-10g per week doorheen. Ondertussen rook ik 100mg in m'n vape en lig ik plat voor de rest van de avond.

Dan ken je mijn vrienden nog niet..:roflol: Eentje heeft zelfs een limiet gekregen met één homegrown jonko per avond. Die steekt de ene pure met de andere op en jaagt er zo'n 5-10g per week doorheen. Ondertussen rook ik 100mg in m'n vape en lig ik plat voor de rest van de avond.
Is een vape niet klote met die cartridges vullen?

Omgeving Eindhoven Tillburg is wel een stukkie. Maar wie weet, lijkt mij opzich wel te doen. Dan haal ik alle supplies bij de groothandel. Qua kosten zit je dan misschien op 15 a 20 de man inc drinken. Kan natuurlijk ook een stuk goedkoper als ik geen dure stukken haal zoals côte de boeuf, bavette of picanha. Maar voor die paar euro is het wel de moeite waard denk ik.

Huh? Je gooit gewoon de wiet in een kamer. Draait het mondstuk er op. Kiest een temperatuur... Roken maar :)
Ohh dat wist ik niet, helemaal in war met die vanille olie haha. Lijkt me wel fijn een vape maar heb de prijzen gezien. Dan maar vloeitjes en 'n pijpje :D

Misschien eens in het oog houden volgende keer, denk altijd dat het heel ver is, blijkt anderhalf uur rijden te zijn. (België)

Misschien eens in het oog houden volgende keer, denk altijd dat het heel ver is, blijkt anderhalf uur rijden te zijn. (België)
Voor mij is het ook bijna 1,5u rijden vanuit België maar het is maar een keer in het jaar dus voor die ene keer rijd ik wel een stukje.

Voor mij is het ook bijna 1,5u rijden vanuit België maar het is maar een keer in het jaar dus voor die ene keer rijd ik wel een stukje.
Dit. Vanuit hier (limburg)ook 1.5 a 2uur. Maps geeft al 2 vertragingen aan😑Hopelijk opgelost wanneer we vertrekken.

Terug
Naar boven