- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
Goals, alleen nog 2 flinke planten in die kas

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goals, alleen nog 2 flinke planten in die kas

En de rest dan?

Kan ik beter me schuur volgooien haha
Das een flinke tuin
2 flinke struiken in die kas krijg jij niet opgerookt met al je vrienden, voor de oogst van t jaar erop.
Met die huidige elektra prijzen en risico's zou ik dat niet zien zitten, mooi kweekje voor eigen gebruik in die kas zou ik dan weer wel zien zitten hoor.

Ja klopt wel, maar wat zijn 'vrienden'? Is dat een nieuwe strain ofzo.2 flinke struiken in die kas krijg jij niet opgerookt met al je vrienden, voor de oogst van t jaar erop.
Dan ken je mijn vrienden nog niet..2 flinke struiken in die kas krijg jij niet opgerookt met al je vrienden, voor de oogst van t jaar erop.
Eentje heeft zelfs een limiet gekregen met één homegrown jonko per avond. Die steekt de ene pure met de andere op en jaagt er zo'n 5-10g per week doorheen. Ondertussen rook ik 100mg in m'n vape en lig ik plat voor de rest van de avond.Is een vape niet klote met die cartridges vullen?Dan ken je mijn vrienden nog niet..Eentje heeft zelfs een limiet gekregen met één homegrown jonko per avond. Die steekt de ene pure met de andere op en jaagt er zo'n 5-10g per week doorheen. Ondertussen rook ik 100mg in m'n vape en lig ik plat voor de rest van de avond.
Huh? Je gooit gewoon de wiet in een kamer. Draait het mondstuk er op. Kiest een temperatuur... Roken maar

Ohh dat wist ik niet, helemaal in war met die vanille olie haha. Lijkt me wel fijn een vape maar heb de prijzen gezien. Dan maar vloeitjes en 'n pijpjeHuh? Je gooit gewoon de wiet in een kamer. Draait het mondstuk er op. Kiest een temperatuur... Roken maar![]()

Bong is ook cheap.Ohh dat wist ik niet, helemaal in war met die vanille olie haha. Lijkt me wel fijn een vape maar heb de prijzen gezien. Dan maar vloeitjes en 'n pijpje![]()
Ja moet ik nog 'n keer kopen, maar wil gelijk een fatsoenlijke halen dus ben aan 't sparen.
Prijzen?Ohh dat wist ik niet, helemaal in war met die vanille olie haha. Lijkt me wel fijn een vape maar heb de prijzen gezien. Dan maar vloeitjes en 'n pijpje![]()
https://damp-e.nl/xmax-starry-3-0# Voor mij is het ook bijna 1,5u rijden vanuit België maar het is maar een keer in het jaar dus voor die ene keer rijd ik wel een stukje.Misschien eens in het oog houden volgende keer, denk altijd dat het heel ver is, blijkt anderhalf uur rijden te zijn. (België)
Dit. Vanuit hier (limburg)ook 1.5 a 2uur. Maps geeft al 2 vertragingen aan😑Hopelijk opgelost wanneer we vertrekken.Voor mij is het ook bijna 1,5u rijden vanuit België maar het is maar een keer in het jaar dus voor die ene keer rijd ik wel een stukje.
Ja weet ik, rook zelf liever ook wiet met het minimale aan tabak toegevoegd. Kan nu eindelijk fatsoenlijk de verhoudingen eyeballenPrijzen?https://damp-e.nl/xmax-starry-3-0#
Olie vapen is sowieso een slecht idee, dan kun je beter roken. Zijn aardig wat longproblemen ontstaan door de olie zelf.
Maar vapen lijkt me toch beter dan joints.