Fitness Seller

DBB Meet Noord /Oost 1 juni (1 bezoeker)

Wie heeft de beste booty


  • Totaal stemmers
    18
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Zijn er nog goodies geregeld? :rolleyes:

1257DAA1-5075-4983-9F02-40B32362DDF5.jpeg
 
Ja maar nu zijn er wat meer meets als anders. Niet dat ze het niet kunnen missen.
Er zijn meer webshops die wellicht bereid zijn te sponsoren. Maakt ook niet uit verder, is geen must. Het gaat immers om de gezelligheid en de leden hier IRL te ontmoeten. Ik denk dat veel mensen dan hun oordeel kunnen bijstellen. :)
 
Tot straks lieve mensen!

Vannacht tering slecht geslapen in het hotel en wakker geworden met een enorme knoop in mijn rug. Hopelijk trekt dat nog bij voor onze deadlift sessie Natty87. We gaan sowieso deadliften, maar weet niet of maxen er nu in zit. Kan momenteel wel janken van de pijn. :angstig:
 
Tot straks lieve mensen!

Vannacht tering slecht geslapen in het hotel en wakker geworden met een enorme knoop in mijn rug. Hopelijk trekt dat nog bij voor onze deadlift sessie Natty87. We gaan sowieso deadliften, maar weet niet of maxen er nu in zit. Kan momenteel wel janken van de pijn. :angstig:
wat rot! :(
 
Laatst bewerkt:
Balen ScumbagAnnie , hopen dat het een beetje bijtrekt vandaag. :thumbup:
Tot straks!
 
Tot straks lieve mensen!

Vannacht tering slecht geslapen in het hotel en wakker geworden met een enorme knoop in mijn rug. Hopelijk trekt dat nog bij voor onze deadlift sessie Natty87. We gaan sowieso deadliften, maar weet niet of maxen er nu in zit. Kan momenteel wel janken van de pijn. :angstig:
Beterschap!
En veel plezier op de meet!
 
Tot zo allemaal, ff adres opzoeken en in de navigatie zetten en dan die kant op :-)
 
Bert out angled wel op die foto. En btw van wie is die billen?
 
Wow zyzz leeft weer?!
 
En Bokito heeft bij de onderste foto tactisch zijn kuiten verstopt
 
Back
Naar boven