- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%

'k Had vorige keer @XXL Nutrition benaderd en kreeg voor iedereen handdoek/bidon/milkshake/shaker/ protein bar.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja maar nu zijn er wat meer meets als anders. Niet dat ze het niet kunnen missen.![]()
'k Had vorige keer @XXL Nutrition benaderd en kreeg voor iedereen handdoek/bidon/milkshake/shaker/ protein bar.![]()
Lol. Oké, nu moest ik wel even lachen, maar morgen geen B&E-grappen, oké?
Er zijn meer webshops die wellicht bereid zijn te sponsoren. Maakt ook niet uit verder, is geen must. Het gaat immers om de gezelligheid en de leden hier IRL te ontmoeten. Ik denk dat veel mensen dan hun oordeel kunnen bijstellen.Ja maar nu zijn er wat meer meets als anders. Niet dat ze het niet kunnen missen.

wat rot!Tot straks lieve mensen!
Vannacht t*ring slecht geslapen in het hotel en wakker geworden met een enorme knoop in mijn rug. Hopelijk trekt dat nog bij voor onze deadlift sessie @natty87. We gaan sowieso deadliften, maar weet niet of maxen er nu in zit. Kan momenteel wel janken van de pijn.![]()

Beterschap!Tot straks lieve mensen!
Vannacht t*ring slecht geslapen in het hotel en wakker geworden met een enorme knoop in mijn rug. Hopelijk trekt dat nog bij voor onze deadlift sessie @natty87. We gaan sowieso deadliften, maar weet niet of maxen er nu in zit. Kan momenteel wel janken van de pijn.![]()
@wovanoBert out angled wel op die foto. En btw van wie is die billen?
Die staat hier niet bij op.
@svenrpb en @ScumbagAnnie. Je mag zelf beslissen van wie welke bilpartij is.Bert out angled wel op die foto. En btw van wie is die billen?

Persoon die het topic heeft aangemaakt kan dit ook als het goed is. En we zullen toch één foto in string moeten hebben om een oordeel te geven.