AndroidHealthClinic

DBB Meet Noord /Oost 1 juni

Wie heeft de beste booty


  • Totaal stemmers
    18
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Doe maar rustig pannenkoek. Tot dusver squatten alle vrouwen hier meer dan jij.
Die harses van je blijft alleen hetzelfde
Was een beetje opstandig. Ik squat nog geen deuk in een pakje boter helaas.... :(
Niet in een gym, meestal het gevoel dat ik er dan viezer uit kom dan ervoor
Als ik gelijk door naar huis zou gaan en in de buurt zou wonen, zou ik inderdaad misschine overwegen thuis te douchen. Ik vind het echter zo smerig om ongedoucht in een restaurant te gaan zitten, maar dat moet iedereen overigens zelf weten. :)
Bert wil iedereen graag inzepen begreep ik.
:roflol:
 
ScumbagAnnie nog in voor de deadlift ? Zo ja dan pas ik mn trainingen een beetje aan komende week;)
 
Ik doe rug/chest volgens schema aangezien ik net as week met dit schema begin :)
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Kan Bokito wel met je meedoen. Is toch meer bb tegenwoordig.
Hoe laat moest ik er nou zijn? Ben denk ik 1.5 uur bezig met de training omdat ik moet kijken hoe en wat ik moet doen.
 
Zal er ook wel zijn rond 1330. Kan ik uurtje rond ouwehoeren en dan serieus met wovano afmaken.
 
5a73c5ca6a0825256c42b70c8d9f8da9.jpg
 
tot morgen! ben er denk ik tussen half 2 en 2.
 
Natty en ik zijn er ook half 2 ong
 
Ik ben er half 2 wel. Zin in :cheer:.
Hopen dat het gezellig wordt (en niet te veel flauwe grappen). Ik ga me wel klein voelen tussen al die beesten, kom ik dan met m'n 80 kg Front Squat. :angstig:
upload_2019-5-31_20-55-31.png
 
Zijn er nog goodies geregeld? :rolleyes:
 
Ik ben er half 2 wel. Zin in :cheer:.
Hopen dat het gezellig wordt (en niet te veel flauwe grappen). Ik ga me wel klein voelen tussen al die beesten, kom ik dan met m'n 80 kg Front Squat. :angstig:
Bekijk bijlage 456635

80kg front squat is niks om je voor te schamen kerel! :dunno:
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Back
Naar boven