AndroidHealthClinic

Forum Competitie 2019, Challenge n°1: Savickas press

Bij gelijkstand:


  • Totaal stemmers
    34
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Vonk

Vanavond nog een gokje wagen?
 
Leuk initiatief! Daarom ook maar een (hopeloze) poging gewaagd. Ik weeg afgerond naar boven 100 kg.
Hopelijk bij een volgende challenge wat meer succes.

 
Last van de schouder, beetje gezocht naar een comfortabele grip. Doel was 26, maar faalde op de 17e rep al. Grip was veel wijder (pink op ringen) en bar rustte dichter bij de pols. Tevens slechte nacht slaap door dochter die erg druk was 's nachts, 3 a 4 uur slaap gehad en het was 26 graden op zolder in de homegym.

 
Ik zal jullie mijn nieuwe poging van 2,5 reps maar besparen. Geen idee waar het mis ging, maar ik vond het echt heel zwaar :roflol: eergister nog schouders gedaan en spierpijn daarvan, zal misschien de reden zijn?
 
Nou poging nummer 2 onder kin hoogte, merk overigens geen verschil met op mondhoogte maar dat geheel terzijde. Zit niet echt stabiel op twee plates, maar goed een paar puntjes mee sprokkelen in deze challenge is het doel. Hopelijk komen er nog hernia vriendelijkere oefeningen de komende challenges :emo:

 

Mijn grimassen tijdens deze oefening kunnen als shockerend worden ervaren, nog erger dan wanneer ik klaarkom...vandaar.
Damn nice!
 
Zoals mijn vader altijd zei: mee doen is belangrijker dan winnen:roflol: Wat viel dit tegen.. En ik maar denken dat ik de 16 makkelijk zou halen..
Volgens mij 9x op 45kg. Ik ben zelf net iets onder de 90kg.
 
Strafpunten voor handschoentjes.

Kan iedere deelnemer in de beginpost checken of hun filmpje erin staat? (ik heb een beetje te ijverig filmpjes verwijderd bij het verwijderen van eerste pogingen)
 
Nog een poging met weer small grip en de beentjes netjes tegen elkaar. Sneller tempo, omdat ik anders buiten de tijd val. Vorige keer had ik er 25 totaal, dus de 26 zou me toch moeten lukken. Maar helaas door het snellere tempo eerder op. 20 reps in iets van 1m10. Was wel het goede tempo, maar het zit er gewoon niet in denk ik. Wel nog een goede hold er achteraan.


 
Strafpunten voor handschoentjes.

Kan iedere deelnemer in de beginpost checken of hun filmpje erin staat? (ik heb een beetje te ijverig filmpjes verwijderd bij het verwijderen van eerste pogingen)

Mijn handschoentjes staan er niet bij :gay:
 
Nevermind, hij kan zeker maar een maximum aantal videos per post weergeven #fail bodybuilding.nl misschien een uitzondering maken voor deze sectie?
 
Had een poging van 11, maar daar blijven de benen bij 2-3 reps niet op de grond.

Deze poging maar posten om toch mee te doen aan de challange. Als het nog mag.

 
Meteen uit het werk kind ophalen bij de KDV en naar huis om voor het eten nog even een hold poging te doen. Ik train normaal pas na sluitingstijd van de challenge.

 
Back
Naar boven