MuscleMeat

DBB Meet Noord /Oost 1 juni

Peiling Peiling Wie heeft de beste booty

• Totaal stemmers
    18
  • Peiling gesloten .
maar ik ben best wel aardig in het echt hoor:grinny:

helaassschhhh:)

Het is mij ook best wel mee gevallen dus laat je niet weerhouden van het feit dat Nathalie komt :roflol:

En voor de rest is het toch leuk om eens wat gezichten te zien achter de diverse profielen :)

misschien dat ik ook wel kom, moet nog even kijken

weer te ver weg helaas

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij hebben ze daar wel wat lichtere banden ook. Ooit ben ik daar begonnen met eentje van 180 ofzo, toen trainden we daar een keer in de zomer.
Ben benieuwd! :) Vroegah wel eens met farmers en yoke gelopen maar nog nooit band geflipt.
Farmers en yoke lijkt me overigens ook wel weer gaaf eens te doen.

• Topic Starter Topic Starter
  • Like
Waarderingen: BB_
Als we weten met hoeveel we uiteindelijk zijn kan ik nog proberen om wat te regelen bij de eigenaar i.v.m korting o.i.d.

Ken hem namelijk, ben een echte OG.

Je moet wel minimaal 160 squatten als man om aan deze korting te mogen deelnemen.

Als we weten met hoeveel we uiteindelijk zijn kan ik nog proberen om wat te regelen bij de eigenaar i.v.m korting o.i.d.

Ken hem namelijk, ben een echte OG.

Je moet wel minimaal 160 squatten als man om aan deze korting te mogen deelnemen.

Met een beetje hulp lukt me dat best.... zonder hulp..... uuuu... niet :roflol:

Kan je mij uitschrijven? Ik dacht 1 juli te lezen.

Hallo vriendjes en vriendinnetjes

Omdat er toch ook wel een aantal mensen uit het Noorden komen wilden we eens een DBB Meet in die richting houden.

Datum: Zaterdag 1 juni
Plaats: Meppel
Gym: PPG ( pure power gym)
Kosten gym: €6.00 ?

Meppel leek ons een prima plaats hiervoor en niet helemaal in het uiterste noorden. Ook is dit prima te bereiken met OV.

De gym heeft mogelijkheden voor bodybuilders , powerlifters en strongman/vrouw. Iedereen kan zich er dus prima vermaken.

Na die tijd eten is een optie mits genoeg animo.

Groetjes @natty87 , @Furryx94 & @Vissertje1980

[RSVP=421311]Klik hier om in te schrijven[/RSVP]

basmca - 1
Furryx94 - 1
Kakelkipje - 1
natty87 - 1
svenrpb - 1

Totaal: 5
als ik dat weekend daar ben zou ik wel kunnen

Terug
Naar boven