XXL Nutrition

DBB Meet Noord /Oost 1 juni

Peiling Peiling Wie heeft de beste booty

• Totaal stemmers
    18
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Volgende keer beter:)

Voor jou wel schat.

Gelukkig maar 186 km rijden enkele reis. Mensen in voor carpoolen? :P
Ik noteer het in ieder geval, maar garandeer niets! :D Ik zou er heel graag bij willen zijn, maar heb laatste tijd niet zo veel tijd. Wegens werk ben ik alleen nog maar in het weekend thuis en moet dan al m'n boodschappen, huishoudelijke dingen en mealprep voor de hele week doen, dus weinig quality time over.
Als het definitief is, schiet ik de dag ervoor wel verlof in, zodat ik de zaterdag in ieder geval tijd heb. :) Ik wil het zeker niet missen en het lijkt me tof @svenrpb en @natty87 IRL te zien. Misschien kan @svenrpb zijn oordeel bijstellen. ;)
Als we weten met hoeveel we uiteindelijk zijn kan ik nog proberen om wat te regelen bij de eigenaar i.v.m korting o.i.d.

Ken hem namelijk, ben een echte OG.

Je moet wel minimaal 160 squatten als man om aan deze korting te mogen deelnemen.
... out. :(

Brb 2,5 uur met het ov

Gelukkig maar 186 km rijden enkele reis. Mensen in voor carpoolen? :P

Ik noteer het in ieder geval, maar garandeer niets! :D Ik zou er heel graag bij willen zijn, maar heb laatste tijd niet zo veel tijd. Wegens werk ben ik alleen nog maar in het weekend thuis en moet dan al m'n boodschappen, huishoudelijke dingen en mealprep voor de hele week doen, dus weinig quality time over.
Als het definitief is, schiet ik de dag ervoor wel verlof in, zodat ik de zaterdag in ieder geval tijd heb. :) Ik wil het zeker niet missen en het lijkt me tof @svenrpb en @natty87 IRL te zien. Misschien kan @svenrpb zijn oordeel bijstellen. ;)

... out. :(
Ik snap het man, ik zou dan ook niet komen.

• Topic Starter Topic Starter
@Bert helaas voor jou geen sauna aanwezig :trollface:

Geintje, ik ben wel in, alleen eten weet ik nog niet zeker.

Alleen p*ssy eten, toch Bert.

Helaas de maandag erna deadline voor inleveren scriptie, mezelf kennende moet ik dan nog beginnen met het voorblad.
Anders In geweest.
Ps. nutteloze bijdrage iknow, graag gedaan

Gelukkig is het niet die basic fit in meppel.. dat is echt een pauper gym.. die andere ben ik nog nooit geweest ben eigenlijk wel benieuwd want dan.kan ik daar vaker heen als het wat is

Sprak gister nog een vriendin van me, die blijkt in de ppg te trainen (ze woont in Meppel). Als zij er traint dan moet het wel een prima gym zijn anders trainde ze er niet :D

Lekker centraal:
upload_2019-4-24_21-54-31.png

Volgende keer Noord-Brabant doen? Voor iedereen te bereizen. :P
Zeker meer centraal als je kijkt naar de bevolkingsdichtheid. Noorden van NL is erg dunbevolkt.

Terug
Naar boven