Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik noteer het in ieder geval, maar garandeer niets!
Ik zou er heel graag bij willen zijn, maar heb laatste tijd niet zo veel tijd. Wegens werk ben ik alleen nog maar in het weekend thuis en moet dan al m'n boodschappen, huishoudelijke dingen en mealprep voor de hele week doen, dus weinig quality time over.
Ik wil het zeker niet missen en het lijkt me tof @svenrpb en @natty87 IRL te zien. Misschien kan @svenrpb zijn oordeel bijstellen. 
... out.Als we weten met hoeveel we uiteindelijk zijn kan ik nog proberen om wat te regelen bij de eigenaar i.v.m korting o.i.d.
Ken hem namelijk, ben een echte OG.
Je moet wel minimaal 160 squatten als man om aan deze korting te mogen deelnemen.

Lukt trouwens wel hoor, 160 lbs is geen enkel probleem.Je moet wel minimaal 160 squatten als man om aan deze korting te mogen deelnemen.

Ik snap het man, ik zou dan ook niet komen.Gelukkig maar 186 km rijden enkele reis. Mensen in voor carpoolen?
Ik noteer het in ieder geval, maar garandeer niets!Ik zou er heel graag bij willen zijn, maar heb laatste tijd niet zo veel tijd. Wegens werk ben ik alleen nog maar in het weekend thuis en moet dan al m'n boodschappen, huishoudelijke dingen en mealprep voor de hele week doen, dus weinig quality time over.
Als het definitief is, schiet ik de dag ervoor wel verlof in, zodat ik de zaterdag in ieder geval tijd heb.Ik wil het zeker niet missen en het lijkt me tof @svenrpb en @natty87 IRL te zien. Misschien kan @svenrpb zijn oordeel bijstellen.
... out.![]()
Out.
Zeeland

Dan is alles ver

Meppel ligt mega ver van België?Er zullen nu trouwens vast nog meer Belgen naar de meet komen, lekker om de hoek. Ik hoopte eindelijk @Sanca Magni @lienlien @Kathlinoo @johnyjordaan eens te ontmoeten.![]()

Ach, is maar een kleine 300km tot Brussel