Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja zou top zijn maatHaha niks man, gratis van het huis. Gebruikte ze zelf ook als volume, maar nu neem ik whey shake ipv eiwit vandaar dat ik ze weg doe.

Wow, serieus? Ik eet die dingen alsof m'n leven ervan afhangt.Heb ook nog 50 eiwitrepen die ik nooit eet als iemand ze wilt
![]()
Dat denk me omgeving ook van mij en ik ze daarom vaak krijg. Eet ze zelf eigenlijk zeer zelden en geef ze altijd weg als ik met andere een sessie draai.Wow, serieus? Ik eet die dingen alsof m'n leven ervan afhangt.
Paar reepjes, altijd lekker 👌🏼 ik hou me aanbevolenHeb ook nog 50 eiwitrepen die ik nooit eet als iemand ze wilt
![]()
+1. Ruilen tegen kinderspeelgoed?Heb ook nog 50 eiwitrepen die ik nooit eet als iemand ze wilt
![]()
Graag filmen als er gevochten wordt om eiwitrepenNeem ze wel mee kunnen jullie daar onderling kijken wie wat wilt.
Gezien het organiseren van een etentje na een meet steeds tegen problemen aanloopt, heb ik, in overleg met mijn betere wederhelft, het volgende besloten:
De volgende meet die ik organiseer (dus ergens 2 maanden na de meet die @BB_ in Breda wilt organiseren), zal plaatsvinden in mijn gym, Big Gym Amstelveen.
Na de training zijn jullie dan welkom in mi casa voor een heerlijk etentje. 3 mooie gangen met een mooi groot stuk vlees als hoofdgerecht. Veel vlees want eiwitgains. Allergiën en/of dieet wensen kan je van te voren aangeven zodat ik daar rekening mee houd. Als jullie lief doen kan ik zelfs de macro's per gang berekenen voor wie dat wilt.
Ik zal mijzelf dan met heel veel plezier uitsloven voor diegene die willen blijven eten. Ja, in mijn eigen huis dus. Casa di Strudel.
Ik heb plek voor 10 man. Dus 9 + mijzelf. Vrouw en kind dump ik bij de schoonouders). Zal ergens in maart worden denk ik. Kosten worden eerlijk verdeelt over alle gasten (inclusief mijzelf). Non-profit dus
.
Kzal het topic 3 maanden van te voren aanmaken zodat diegene die willen alle tijd hebben om het in te plannen.
@BB_ beter kom je![]()
Zie dat ik nog niet bij het eten sta, maar ben er wel blij met eten.Leuk idee 👌🏼 ik ben er bij. Trainen en eten! Goed bezig @apfelstrudel
Ik kom ook eten heIemand die ik ken wilt ook joinen en eten. Dan zitten we inmiddels op 6 man eten. Als we er 2 mee de gym uit krijgen zitten we op 8. Is prima toch?
Die eet alleen halalIk kom ook eten he
Hell stuurde me nog een bericht of ze ook mee mocht eten trouwens, niet trainen puur alleen eten.
Ik kom ook eten he
Hell stuurde me nog een bericht of ze ook mee mocht eten trouwens, niet trainen puur alleen eten.

Ja hoor, gezellig
Maar dan zitten we nu dus op 7. Top. Zal ik de reservering aanpassen naar 8?
O.a. @Gremlin blijven jullie nu wel mee eten?

Top. Hopelijk kunnen we er nog nog een paar mensen bij halen. Ik schroef de reserveringen wel op naar 8.
SameIk sta erbij met eten maar ben er alleen om te trainen.
Had gehoopt inmiddels wat meer te ‘mogen’ eten maar is niet het geval. Heb het daar best kut mee dus ga mezelf niet extra pijnigen door mee te eten bij een AYC restaurant.