- Waardering
- 3.071
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 78kg
Leuk idee 👌🏼 ik ben er bij. Trainen en eten! Goed bezig @apfelstrudel
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beterschap maatIk zou graag komen maar ik ben net geopereerd. Kan er dus niet echt iets zinnigs over zeggen. Heb muv de 11e sowieso niets staan. Mocht ik wat weten geef ik het door🤙🏻

ok dan nietik zit persoonlijk niet te wachten op oude verlepte temeiers maar hey des te meer zielen des te meer vreugd.
Sterker nog er is een weeklimiet mbt dagpassen.Ik zou met IHU wel even afstemmen als je met een (relatief) grotere groep daarheen wilt, op sommige momenten is dat echt mega onhandig en amper werkbaar.
Heb je weer een excuusje truusje toosje
Als jij een pistoletje meeneemt heb ik wel een worstje voor je.Zijn er ook worstenbroodjes? Ik vraag dit namens een kennis!
Ik geef het door!Als jij een pistoletje meeneemt heb ik wel een worstje voor je.
goldsgym.nl
Denk eerder die waar @BB_ wasHet is deze Golds Gym neem ik aan?
Home - Grootste gym regio utrecht
Ontdek sportschool Gold’s Gym Nieuwegein: 3.500 m² fitness, 24/7 bemand, groepslessen, sauna en meer. Sport vanaf € 36,50 pm — vraag direct je dagpas aan.goldsgym.nl
Zit wel dichter bij Shizen trouwens.
Wat ben je zurig vandaag.

Party.Zijn er ook worstenbroodjes? Ik vraag dit namens een kennis!
Hekel aan kleine blondjesIk vergeet vast namen, maar ok
@Portonia1 @Japio @Nootmuskaatje @Furryx94 @Onit @Kloontje @Sjimpiej1986 @Diego1999 @Aeresan, @ak, @Col_inc, @Aeresan, @Shadow Project @Vypaw
Beter voor 11 en 12. Anders zie je mij niet!