- Waardering
- 20.637
- Lengte
- 1m65
Wie zijn er nu nog over voor eten dan?Heb ik hiervoor een vrije dag genomen..
Had ik net zo goed kunnen gaan werken. Scheelt weer 4 meijer..
Ik ga alsnog eten. f**k jullie![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie zijn er nu nog over voor eten dan?Heb ik hiervoor een vrije dag genomen..
Wordt het straks toch nog een romantisch diner samen met @GremlinHeb ik hiervoor een vrije dag genomen..
Ik en die jongen die ik meeneem. Denk ik.

idd ik een beetje om dezelfde reden gezien ik met het OV moetVolgens mij komt @Wengstertje niet (meer), correct me if I’m wrong.
Gezien mijn trainingspartner @ak ook niet (meer) komt, moet ik t nog ff zien of ik het 2.5uur reizen waard vind, om daar in mijn eentje te trainen en dan weer naar huis te gaan.
Vind het enorm lullig voor de persoon/personen die steeds tijd & moeite in de meets organiseren steken, maar op deze manier ist simpelweg de moeite (voor mij) niet echt waard. Kunnen net zo goed stoppen met de organisatie op deze manier.
kom jij ook dan? zo niet wat doe jij in dit topic bemoeien?
idd ik een beetje om dezelfde reden gezien ik met het OV moet
kom jij ook dan? zo niet wat doe jij in dit topic bemoeien?
Begrijp Wengstertje en Diego prima.. Tijdens het trainen op een meet spreek je elkaar wellicht 10-20 minuutjes als je niet samen traint, zijn er maar weinig mensen dan wellicht nog minder.. voor de rest ben je aan het trainen, als je daarnaast ook niet mee gaat eten ben je dus erg lang aan het reizen voor 20 minuutjes elkaar spreken en daarnaast trainen wat je ook prima in je eigen sportschool kunt doen. Ben je met een maatje aan het trainen dat is dat toch meer de moeite waard..Jij komt zo te lezen ook niet dus 'wat doe jij in dit topic bemoeien?'
Het is gewoon kansloos te zien dat mensen afhaken omdat hun maatje niet komt. Het is een meet. Ontmoeting. Als er nou 2 of 3 mensen overbleven, oké..maar er zijn nog genoeg mensen om te ontmoeten.
Is gewoon ontzettend asociaal naar @apfelstrudel toe.
Begrijp Wengstertje en Diego prima.. Tijdens het trainen op een meet spreek je elkaar wellicht 10-20 minuutjes als je niet samen traint, zijn er maar weinig mensen dan wellicht nog minder.. voor de rest ben je aan het trainen, als je daarnaast ook niet mee gaat eten ben je dus erg lang aan het reizen voor 20 minuutjes elkaar spreken en daarnaast trainen wat je ook prima in je eigen sportschool kunt doen. Ben je met een maatje aan het trainen dat is dat toch meer de moeite waard..
Uiteraard is dit voor @apfelstrudel alles behalve chill..

Niet dat er uiteindelijk maar 8 man overblijft en nu dus helemaal niemand.. alhoewel die inschatting de laatste maanden, gezien alle pogingen tot een goeie meet, prima te doen was geweestDat weet je allemaal toch al als je je aanmeld voor zo'n meet?![]()
Er staat een lijst van 8 mensen hierboven en ineens dip je zelf?Gezien alle afmeldingen heb ik besloten morgen maar gewoon te gaan werken. Jammer

Als ik ergens anders train ben ik altijd een beetje onthand. Ik vind het eten achteraf altijd het leukste. Je hebt dan totaal verschillende types bij elkaar die samen liefde voor de sport (of een levensstijl, hoe je het ook wil noemen) delen. Dat levert leuke gesprekken op. Ik vind dat een mooi ietsDat weet je allemaal toch al als je je aanmeld voor zo'n meet?![]()