Fitness Seller

Peiling DBB Meet November 2023

Peiling Peiling Welke dag schikt u?

• Totaal stemmers
    21
  • Peiling gesloten .
Gezellig met zn allen in een sportschool, nieuwe sportschool leren kennen en daarna gezellig met zn allen eten.
Maar 2 uur reizen om elkaar 10 minuten te spreken, alleen te trainen en als je daarna niet met elkaar gaat eten weer naar huis te rijden.. dan kan ik me voorstellen dat mensen dat niet de moeite vinden. Maar anderen blijkbaar wel, mag ieder voor zich weten toch

• Topic Starter Topic Starter
Mooie muur, de bovenste foto, zijn dat staalplaten?
Ja geen idee
20231125_175353.jpg

20231125_175653.jpg

Mijn ervaring (2x geweest, dus niet veel) is dat je elkaar ervoor 5 minuten spreekt, tijdens het trainen wellicht 10 minuten en daarna pas bij het eten. Grootste gedeelte van de tijd train je met diegene met wie je hebt afgesproken om te trainen.
Ken je verder niet en weet niet of je op meetings bent geweest, maar dat is iig mijn ervaring
Idem mijn ervaring

Een meet is ideaal om samen met iemand anders te trainen om elkaars aanpakken te bekijken. Indien je beetje serieus/intensief traint is er weinig ruimte voor te praten en kan je dit gewoon beter daarna doen aan tafel.

Hoezo begrijp je dat niet? Het is toch jouw levensmissie om iedere vorm van sociaal contact te ontwijken?

Of dacht je: hé, een meet waar niemand komt. Dat lijkt mij wel een interessante meet! ???
Nouja wederom blijkt weer dat hier vooral kutmongolen zitten die niks anders kunnen dan hun totale gebrek aan karakter op anderen te projecteren. Iedere vorm van sociaal contact met zulke mensen zou ik inderdaad graag vermijden daarom geef ik mij nooit op.

Maar weet je als ik mij wel opgegeven had dan was ik gewoon gekomen, desnoods alleen voor apfel.

"Hurdurr een meet is met andere mensen niet alleen m'n holmaatje dus dan ga ik toch maar niet en ik was te retarded om dat vooraf te bedenken of om dan met iemand van de meet samen te trainen."

Nee dat snap ik inderdaad niet.

Jij bent ook niet gegaan zeker?

Maar weet je als ik mij wel opgegeven had dan was ik gewoon gekomen, desnoods alleen voor apfel.
Lul niet zo slap, je verlaat je zolder niet eens voor werk of een vrouwke en wel ineens voor een andere vent? Ben je ineens homo ofzo

Lul niet zo slap, je verlaat je zolder niet eens voor werk of een vrouwke en wel ineens voor een andere vent? Ben je ineens homo ofzo
Ik zou vanavond weer eens wat gaan doen maar dat is toevallig ook gister afgezegd.

Maar he jij bent toch die kneus die eerst zei naar een meet te gaan en toen op het laatste moment toch niet ging?

Lekker jongens. Moeten we vaker doen
20231125_182650.jpg
Ben je nog wel met die maat van je?

Echt wat een afgang voor de rest.

Hoezo begrijp je dat niet? Het is toch jouw levensmissie om iedere vorm van sociaal contact te ontwijken?

Of dacht je: hé, een meet waar niemand komt. Dat lijkt mij wel een interessante meet! ???

Jij woont niet een in Nederland, wat kan jou dat schelen.

Feestje van de maand ofzo? :)

Er kwam niet niemand, ik had het erover dat iemand zei dat je bij zo'n meet anderen maar 5 of 10 minuten spreekt en je daarom met een maatje gaat.
Als dat het geval is, waarom zou je dan überhaupt jezelf aanmelden voor een meet?

Reden: Zag Tag verkeerd
Laatst bewerkt:

"Hurdurr een meet is met andere mensen niet alleen m'n holmaatje dus dan ga ik toch maar niet en ik was te retarded om dat vooraf te bedenken of om dan met iemand van de meet samen te trainen."

Nee dat snap ik inderdaad niet.

Precies dit dus.

Terug
Naar boven