AndroidHealthClinic

Peiling DBB Meet November 2023

Peiling Peiling Welke dag schikt u?

• Totaal stemmers
    21
  • Peiling gesloten .
Al eerder had je out of the blue een bericht in een topic gegooid dat je 'dan zelf niet zou komen'. Dat geeft niet echt het idee dat er uberhaubt iets gaat gebeuren, dus ik snap wel dat de animo om door te zetten dan ronduit laag is. Niks ter nadelen van de effort die erin gaat zitten, het is jammer dat het dan zo loopt maar vanuit een organisatorisch standpunt is dat imo geen handige actie (geweest).

:popcorn:

• Topic Starter Topic Starter
Al eerder had je out of the blue een bericht in een topic gegooid dat je 'dan zelf niet zou komen'. Dat geeft niet echt het idee dat er uberhaubt iets gaat gebeuren, dus ik snap wel dat de animo om door te zetten dan ronduit laag is. Niks ter nadelen vane effort die erin gaat zitten, het is jammer dat het dan zo loopt maar vanuit een organisatorisch standpunt is dat imo geen handige actie (geweest).
Eerder had ik al gezegd dat ik wel gewoon ging en had ik ook gereserveerd voor het restaurant dus geen idee wat je nou eigenlijk precies wilt zeggen. Ik had een dag vrij genomen hiervoor. Gezien alle plotselinge afmeldingen ga ik niet riskeren morgen in mijn eentje in een gym te staan en daar inkomsten voor mis te lopen.

Prima dat je dat niet begrijpt hoor, kan er niet wakker van liggen.

dussss, het is helemaal afgelast?

Regio Utreg is PvdA-GL bolwerk, dus kun je beter uit de buurt blijven. Maar 030, wel beter als 020.
Beter dan
Nee, beter.

Dit gaat niet meer door neem ik aan?
Wil ik een keer naar een meet komen wordt die vervolgens afgelast :').

Fotos dbb meet nov 2023:

IMG_9381.jpeg

IMG_9388.jpeg

Was gezellig, tot de volgende keer!

Begrijp Wengstertje en Diego prima.. Tijdens het trainen op een meet spreek je elkaar wellicht 10-20 minuutjes als je niet samen traint, zijn er maar weinig mensen dan wellicht nog minder.. voor de rest ben je aan het trainen, als je daarnaast ook niet mee gaat eten ben je dus erg lang aan het reizen voor 20 minuutjes elkaar spreken en daarnaast trainen wat je ook prima in je eigen sportschool kunt doen. Ben je met een maatje aan het trainen dat is dat toch meer de moeite waard..

Uiteraard is dit voor @apfelstrudel alles behalve chill..
Ik snap dit niet, je zou naar een meet gaan met als doel daar vooral de hele tijd met je maatje te trainen? Een meet is toch om anderen te ontmoeten?

Ik snap dit niet, je zou naar een meet gaan met als doel daar vooral de hele tijd met je maatje te trainen? Een meet is toch om anderen te ontmoeten?
Mijn ervaring (2x geweest, dus niet veel) is dat je elkaar ervoor 5 minuten spreekt, tijdens het trainen wellicht 10 minuten en daarna pas bij het eten. Grootste gedeelte van de tijd train je met diegene met wie je hebt afgesproken om te trainen.
Ken je verder niet en weet niet of je op meetings bent geweest, maar dat is iig mijn ervaring

Mijn ervaring (2x geweest, dus niet veel) is dat je elkaar ervoor 5 minuten spreekt, tijdens het trainen wellicht 10 minuten en daarna pas bij het eten. Grootste gedeelte van de tijd train je met diegene met wie je hebt afgesproken om te trainen.
Ken je verder niet en weet niet of je op meetings bent geweest, maar dat is iig mijn ervaring

Waarom zou je dan naar een meet gaan..?

Hoezo begrijp je dat niet? Het is toch jouw levensmissie om iedere vorm van sociaal contact te ontwijken?

Of dacht je: hé, een meet waar niemand komt. Dat lijkt mij wel een interessante meet! ???

Waarom zou je dan naar een meet gaan..?
Jij woont niet een in Nederland, wat kan jou dat schelen.

Terug
Naar boven