XXL Nutrition

Peiling DBB Meet November 2023

Peiling Peiling Welke dag schikt u?

• Totaal stemmers
    21
  • Peiling gesloten .
Gym wordt Golds Gym. Zijn er hier leden die daar trainen die zouden kunnen vragen of het mogelijk is dat wij daar met een klein clubje komen trainen? Betaling maakt niet uit natuurlijk, zolang we maar niet geweigerd worden.

Datum wordt hoogstwaarschijnlijk 25 of 26 november. Die datum komt mij ook beter uit dan de overige data. Maar dat weten we na zondag want dan sluit ik de poll.
wordt niet geweigerd. ik ga de 29e ook weer met een groep daar trainen. en doe dat meerdere keren per jaar altijd. dagpas is wel 12 eu alleen :P

Zou weekend weg gaan, is m'n verjaardagsweekend.

Als ik kom, is er dan taart? Dan valt er misschien wat te regelen

Zou weekend weg gaan, is m'n verjaardagsweekend.

Als ik kom, is er dan taart? Dan valt er misschien wat te regelen
Tuurlijk kan er taart geregeld worden!

Screenshot 2023-10-20 at 09.46.20.png

Gym wordt Golds Gym. Zijn er hier leden die daar trainen die zouden kunnen vragen of het mogelijk is dat wij daar met een klein clubje komen trainen? Betaling maakt niet uit natuurlijk, zolang we maar niet geweigerd worden.

Datum wordt hoogstwaarschijnlijk 25 of 26 november. Die datum komt mij ook beter uit dan de overige data. Maar dat weten we na zondag want dan sluit ik de poll.

Heb antwoord gehad!

Dit was haar antwoord:

Tuurlijk is dat mogelijk. Ze kunnen gewoon een dagkaart halen (12euro). Geen probleem. Als je de yogazaal nodig hebt om te poseren moet je dat even zeggen, dan kan ik deze even reserveren voor jullie. (Dit kost nix extra's) 😊

Heb antwoord gehad!

Dit was haar antwoord:

Tuurlijk is dat mogelijk. Ze kunnen gewoon een dagkaart halen (12euro). Geen probleem. Als je de yogazaal nodig hebt om te poseren moet je dat even zeggen, dan kan ik deze even reserveren voor jullie. (Dit kost nix extra's) 😊
Wat sympathiek, zo meedenken!

• Topic Starter Topic Starter
Zaterdag 25 november is het geworden.

Ik zat te denken vanaf 15:00 trainen @Golds Gym en dan 17:30 tot 19:30 dineren @ Shizen. Het is 10 mins rijden van Golds naar Shizen.

Dan hebben we ruim 2 uur om te trainen. Dat zou opzich wel genoeg moeten zijn toch? Wie behoefte heeft aan meer tijd kan natuurlijk ook eerder komen.

Top, zin in!

laatste vraag:
Wie eten er allemaal mee? Dan kan ik namelijk reserveren :). Laat het ff weten met een berichtje in dit topic.

Het is AYCE sushi bij Shizen:
Voor een AYCE sushi is deze zeer goed en uitgebreid. Vorige keer hadden we het deluxe menu en daar was iedereen zeer tevreden over.

@Col_inc hoeveel lamskoteletjes worden het deze keer? :D

• Topic Starter Topic Starter
Kan iemand @ak een berichtje sturen met de datum en vragen of hij joined + mee eet?

Zaterdag 25 november is het geworden.

Ik zat te denken vanaf 15:00 trainen @Golds Gym en dan 17:30 tot 19:30 dineren @ Shizen. Het is 10 mins rijden van Golds naar Shizen.

Dan hebben we ruim 2 uur om te trainen. Dat zou opzich wel genoeg moeten zijn toch? Wie behoefte heeft aan meer tijd kan natuurlijk ook eerder komen.

Top, zin in!

laatste vraag:
Wie eten er allemaal mee? Dan kan ik namelijk reserveren :). Laat het ff weten met een berichtje in dit topic.

Het is AYCE sushi bij Shizen:
Voor een AYCE sushi is deze zeer goed en uitgebreid. Vorige keer hadden we het deluxe menu en daar was iedereen zeer tevreden over.

@Col_inc hoeveel lamskoteletjes worden het deze keer? :D

Genoeg! haha zag dat ze bij Shizen zelfs het menu hebben aangepast en je maar 1x per keer lamskotelet kan bestellen :D

Terug
Naar boven