- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zal er rekening mee houden 😂
11 moeten we naar wonderland knuppel
De planning voor november:
Volgens mij deed @wovano het bijna iedere drie maandElke 2 maanden gaat denk ik te frequent zijn voor de meesten.
Kheb geen insta.Voor het geval ik een ban krijg stuur me via insta de datum dat het geworden is ben ik er ook wel.
Komt goed ouwe korrelboerVoor het geval ik een ban krijg stuur me via insta de datum dat het geworden is ben ik er ook wel.
Max 2x per jaarVolgens mij deed @wovano het bijna iedere drie maand
ik had al gestemd
Ik denk het aantal annuleringen?

Je kan ook de nacht van 17 op 18 november Soenda pakken en door naar Revenge hé.De planning voor november:
11 november: wonderland
18 november: Soenda of revenge
25 november: weekend weg
Dus beter 4 november de meet
@Col_incGym wordt Golds Gym. Zijn er hier leden die daar trainen die zouden kunnen vragen of het mogelijk is dat wij daar met een klein clubje komen trainen? Betaling maakt niet uit natuurlijk, zolang we maar niet geweigerd worden.
Datum wordt hoogstwaarschijnlijk 25 of 26 november. Die datum komt mij ook beter uit dan de overige data. Maar dat weten we na zondag want dan sluit ik de poll.
Gym wordt Golds Gym. Zijn er hier leden die daar trainen die zouden kunnen vragen of het mogelijk is dat wij daar met een klein clubje komen trainen? Betaling maakt niet uit natuurlijk, zolang we maar niet geweigerd worden.
Datum wordt hoogstwaarschijnlijk 25 of 26 november. Die datum komt mij ook beter uit dan de overige data. Maar dat weten we na zondag want dan sluit ik de poll.
Topper