Fitness Seller

DBB multiplayer game topic

LoL ben ik ook wel voor in

Ik doe al lol

LoL it is?

untitle.jpg

Neverwinter ziet er erg goed uit ...zeker de moeite waard om te proberen. Ik ga eens de filmpjes op youtube bekijken :)

Neverwinter ziet er ook wel oke uit inderdaad, heeeel vroeger Neverwinter Nights gespeeld, doet me veel aan Oblivion denken

wat dachten jullie van Minecraft op hamachi server? daar kunnen genoeg mensen in en niemand hoeft er voor te betalen.

Is er hier echt niemand dat crossfire speelt? :D Enigste spel dat ik nu nog soms speel. Gewoon omdat ik superveel speciale guns heb en omdat ik hoge rank ben.

Is er hier echt niemand dat crossfire speelt? :D Enigste spel dat ik nu nog soms speel. Gewoon omdat ik superveel speciale guns heb en omdat ik hoge rank ben.

Damnn man. Nu haal je nog eens herinneringen bij me op. Speelde dat heel veel op 15 jarige leeftijd.
Was echt t*ring goed, iedereen schold me uit als hacker :D Wtf xD
Speelde wel altijd op lage resolutie, kon mn pc toen nog niet aan haha.
Echt epic veel gespeeld, vooral met dat gouden wapen. Kom even niet meer op de naam.

Crossfire is echt een nep cs voor chinezen :roflol:

Neverwinter ziet er wel goed uit imo

Damnn man. Nu haal je nog eens herinneringen bij me op. Speelde dat heel veel op 15 jarige leeftijd.
Was echt t*ring goed, iedereen schold me uit als hacker :D Wtf xD
Speelde wel altijd op lage resolutie, kon mn pc toen nog niet aan haha.
Echt epic veel gespeeld, vooral met dat gouden wapen. Kom even niet meer op de naam.
haha nice welke rank ben je? :p en welk gouden wapen, er zijn er meedere :D Ik heb gouden desert eagle, gouden m4a1, gouden ak en gouden awm :D Ik ben onlangs terug beginnen spelen. Merk duidelijk dat ik niet meer zo pro ben als vroeger, maarja gewoon voor de fun :D

haha nice welke rank ben je? :p en welk gouden wapen, er zijn er meedere :D Ik heb gouden desert eagle, gouden m4a1, gouden ak en gouden awm :D Ik ben onlangs terug beginnen spelen. Merk duidelijk dat ik niet meer zo pro ben als vroeger, maarja gewoon voor de fun :D

Dat was volgens mij die met die 2 streepjes en in het midden z'n streepje ||-|| zoiets was dat.
Weet niet meer hoe dat heet. Was wel een epic spel. Echt goede herinneringen aan overgehouden :)

Hebben jullie al een fifa club gemaakt met zijn allen?

Heb TF2 gespeeld, vind het een leuk spel. CoD1, CoD4 ook.

DBB Guild op WoW beginnen lal.

Allods online.

Is een russische MMORPG (wel vertaald naar het engels, no worries).

Ziet er uit zoals wow en speelt zoals wow. Al is het verhaal etc anders.

is volledig gratis ;)

[Link niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Call of Duty 2.

Terug
Naar boven