Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is er hier echt niemand dat crossfire speelt?Enigste spel dat ik nu nog soms speel. Gewoon omdat ik superveel speciale guns heb en omdat ik hoge rank ben.
Wtf xDhaha nice welke rank ben je?Damnn man. Nu haal je nog eens herinneringen bij me op. Speelde dat heel veel op 15 jarige leeftijd.
Was echt t*ring goed, iedereen schold me uit als hackerWtf xD
Speelde wel altijd op lage resolutie, kon mn pc toen nog niet aan haha.
Echt epic veel gespeeld, vooral met dat gouden wapen. Kom even niet meer op de naam.
en welk gouden wapen, er zijn er meedere
Ik heb gouden desert eagle, gouden m4a1, gouden ak en gouden awm
Ik ben onlangs terug beginnen spelen. Merk duidelijk dat ik niet meer zo pro ben als vroeger, maarja gewoon voor de fun 
In voor tf2

haha nice welke rank ben je?en welk gouden wapen, er zijn er meedere
Ik heb gouden desert eagle, gouden m4a1, gouden ak en gouden awm
Ik ben onlangs terug beginnen spelen. Merk duidelijk dat ik niet meer zo pro ben als vroeger, maarja gewoon voor de fun
![]()

is het niet |-| dat is het teken van captain. Dit is mijn acc: http://clan.z8games.com/charstat_cf.aspx?usn=3829463 Ik ben 1st lieutenantDat was volgens mij die met die 2 streepjes en in het midden z'n streepje ||-|| zoiets was dat.
Weet niet meer hoe dat heet. Was wel een epic spel. Echt goede herinneringen aan overgehouden![]()