AndroidHealthClinic

DBB Stapavond 9 juni 2012 Rotterdam

Peiling Peiling Locatie:

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
utrecht kan je wel goed stappen maar je moet wel weten waar. Want de meeste plekken zijn shit voor ons leeftijd.

---------- Post toegevoegd Fri 4 May 2012 om 23:16 ----------

beter pm je even ericr. Denk dat het niet meer kan

Ok thanks bro. Ik ga vragen of hij er een multivote-poll van kan maken voor me.
Er is vast wel een DBB-er die bekend is in Utrecht, kan die mooi een tour organiseren.

Utrecht! who's in?

ik zowieso ook

Denk dat we Guess daar ook aan toe kunnen voegen, die woont bij mij om de hoek dus kunnen we mooi samen treinen.
Zuiderlingen ook bereid om naar Utrecht te reizen?

Denk dat we Guess daar ook aan toe kunnen voegen, die woont bij mij om de hoek dus kunnen we mooi samen treinen.
Zuiderlingen ook bereid om naar Utrecht te reizen?
Ik ga even kijken hoe of wat. Als ik daarnaar toe kom blijf ik in de buurt logeren. Moet ik wel alle 2 mijn honden mee kunnen sjouwen. BC is het probleem niet..CC is een ander verhaal.. :D

fuark 10 pagina's door moeten spitten
ik ben in ieder geval in,

waar dan ook, vanuit limburg is toch alles ver

hoe/wat gaan we slaapplek regelen ?

fuark 10 pagina's door moeten spitten
ik ben in ieder geval in,

waar dan ook, vanuit limburg is toch alles ver

hoe/wat gaan we slaapplek regelen ?

ergens slapen gaat hem denk ik niet worden. Zowieso te grote groep daarvoor. Eerste trein gewoon weer naar huis gaan lijkt me de beste optie.

Ik ben 18 :$ Zit dan waarschijnlijk tussen alle pro builder beesten van 100 kilo die 10 jaar ouder zijn met mijn ecto lichaam.

Maar gaat om de lol toch, mischien kan ik jullie weer iets bijbrengen hoe je als een echte alpha te werk gaat.

/jk

Ik ben 18 :$ Zit dan waarschijnlijk tussen alle pro builder beesten van 100 kilo die 10 jaar ouder zijn met mijn ecto lichaam.

Maar gaat om de lol toch, mischien kan ik jullie weer iets bijbrengen hoe je als een echte alpha te werk gaat.

/jk
net alsof ik al hoogbejaard ben ofwat

wel bijna 100kg
geen beest :(

---------- Post toegevoegd Fri 4 May 2012 om 23:38 ----------

hmm dat wordt heel wat bodybuilding snacks ala carb/eiwit repen, beef jerky etc inslaan :P

gewoon kapsalon eten achteraf :D

en over slaapplek:
dit is toch een PUA meeting, als het goed is regelen we die avond gewoon wat

Geweldig idee! Ik ben ook aanwezig!

/jk
Ben ook 18 dus wees maar niet bang :)

Maar stel we spreken af op station utrecht. Gaan we dan met zo'n bordje op een centraal punt staan?

Of is er een beest van 2 meter 30 die gewoon even zyzz-like zijn biceps showt zodat we zien waar we verzamelen?

Terug
Naar boven