XXL Nutrition

DBB Stapavond 9 juni 2012 Rotterdam

Peiling Peiling Locatie:

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
die kende ik niet van zn posts van dbb, hij contacteerde me gewoon nadat ik een advertentie voor wingman had geplaatst in mn pu topic:P

Ja die verhalen heb ik gehoord :p ..
desalniettemin ben ik nogaltijd voor een DBB meeting in leuven ??:D
WHO'S IN ??

kunnen we niet beter multi poll doen? adam vind ik goed, utrecht en arnhem ook bijv

Laatst bewerkt door een moderator:
ow en ik vind niet dat er mensen perse moeten gaan voten op een plaats omdat deze nu zo dicht bij ze in de buurt ligt. Wil zelf bijv tot adam wel rijden. Dat is al gauw 1.5 uur. beetje lullig als andere dat niet voor over hebben.

ow en ik vind niet dat er mensen perse moeten gaan voten op een plaats omdat deze nu zo dicht bij ze in de buurt ligt. Wil zelf bijv tot adam wel rijden. Dat is al gauw 1.5 uur. beetje lullig als andere dat niet voor over hebben.

lol gast, om als belg naar amsterdam te gaan met openbaar vervoer ben je al 30 eur kwijt heen en terug (en dat is enkel als je de goedkoopste reis neemt en je dus vastzit aan een bepaald tijdstip)

Deventer - Amsterdam 1,5 uur? Hoe hard rijd je dan :eek:

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Topic Starter Topic Starter
lol gast, om als belg naar amsterdam te gaan met openbaar vervoer ben je al 30 eur kwijt heen en terug (en dat is enkel als je de goedkoopste reis neemt en je dus vastzit aan een bepaald tijdstip)

Retourtje naar Breda is ook bij 40 euro vanuit Noord Holland.

Terug
Naar boven