AndroidHealthClinic

DBB Stapavond 9 juni 2012 Rotterdam

Peiling Peiling Locatie:

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Ik ben 18 :$ Zit dan waarschijnlijk tussen alle pro builder beesten van 100 kilo die 10 jaar ouder zijn met mijn ecto lichaam.

Maar gaat om de lol toch, mischien kan ik jullie weer iets bijbrengen hoe je als een echte alpha te werk gaat.

/jk

Dude, ik ben misschien 100kg maar vergeleken met sommige gasten die meegaan ben ik gewoon een garnaaltje. Boeiend! Het gaat om de lol (die we zeker gaan hebben)!

net alsof ik al hoogbejaard ben ofwat

wel bijna 100kg
geen beest :(

---------- Post toegevoegd Fri 4 May 2012 om 23:38 ----------

gewoon kapsalon eten achteraf :D

en over slaapplek:
dit is toch een PUA meeting, als het goed is regelen we die avond gewoon wat

Ja we regelen wel wat die avond! Weet zeker dat ik met een kater wakker word :roflol:

---------- Post toegevoegd Fri 4 May 2012 om 23:43 ----------

Maar stel we spreken af op station utrecht. Gaan we dan met zo'n bordje op een centraal punt staan?

Of is er een beest van 2 meter 30 die gewoon even zyzz-like zijn biceps showt zodat we zien waar we verzamelen?

We trekken allemaal een DBB t-shirt aan met onze nick erop (not srs)

Maar stel we spreken af op station utrecht. Gaan we dan met zo'n bordje op een centraal punt staan?

Of is er een beest van 2 meter 30 die gewoon even zyzz-like zijn biceps showt zodat we zien waar we verzamelen?

vet makkelijk gewoon met z'n allen boven bij een afgesproken spoor wachten. Of voor het grote bord of de burgerking. Als je beetje buffe gast ziet weetje al zowieso dat je goed zit.

Ja dat afspreken is dus echt het probleem niet

vet makkelijk gewoon met z'n allen boven bij een afgesproken spoor wachten. Of voor het grote bord of de burgerking. Als je beetje buffe gast ziet weetje al zowieso dat je goed zit.

straks sta ik daar als eerste, loopt iedereen me voorbij omdat ze opzoek zijn naar een buffe gast

:fa:

Even foon nummers uitdelen van te voren is ook zo gedaan toch? Zo snel ben je elkaar echt niet kwijt hoor.

ok wie zijn er allemaal niet buff? :P
anders moet nitwit er als eerst gaan staan. Iedereen weet hoe zij eruit ziet.

niet grappig :(

maar zo moeilijk is dat afspreken niet.
we hadden bij de Phil Heath meeting in Rotterdam ook afgesproken bij de ah to go, moesten alleen op GNS wachten omdat die later kwam, hadden elkaar met gemak gevonden (groep van ongv 6 man)

ok wie zijn er allemaal niet buff? :P
anders moet nitwit er als eerst gaan staan. Iedereen weet hoe zij eruit ziet.

Tja, het punt is.. Als ik in een doorsnee kroeg sta ben ik buff.. Maar als ik tussen sommige lui hier (waaronder jij) sta ben ik een garnaal. :D
Ik ga wel met een bordje staan, komt het wel goed.
Kale aap met DBB bordje kan niemand missen.

Damn hier moest ik hard om lachen. Zag het helemaal voor me :roflol:

Ik heb de tranen nog steeds op m'n wangen zitten, ik blijf er in hangen. :roflol:

Komt Nitwit er nog ff over heen met dat beteuterde gezicht, ik heb buikpijn van het lachen op DBB vandaag. :roflol:

Tja, het punt is.. Als ik in een doorsnee kroeg sta ben ik buff.. Maar als ik tussen sommige lui hier (waaronder jij) sta ben ik een garnaal. :D
Gewoon met rode stift op je voorhoofd. Kom. Niet zo flauw.

DG80 is ook vrij herkenbaar.... uit de kluitjes gewassen reusje. Ik voel ergens in juni in Utrecht een mooie avond en nacht aankomen.

al ben je niet buff, je bent iig wel lang

of we moeten scoobzor meenemen, dan hebben we meteen een duidelijke plaats waar we moeten meeten

Terug
Naar boven