Fitness Seller

DBB Stapavond 9 juni 2012 Rotterdam

Peiling Peiling Locatie:

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
lol gast, om als belg naar amsterdam te gaan met openbaar vervoer ben je al 30 eur kwijt heen en terug (en dat is enkel als je de goedkoopste reis neemt en je dus vastzit aan een bepaald tijdstip)

ja dat bedoel ik dus. Dat is al helemaal zuur. Maar ik heb beetje het gevoel omdat er een aantal nu bij rotterdam wonen perse naar breda moeten, terwijl adam echt niet veel voor ze uit gaat maken snapje.

• Topic Starter Topic Starter
Nou? Iemand die kan vertellen hoe je de poll aanpast?

Wel een vet idee, mocht het Groningen worden dan is het wel een serieuze optie hier :D

ja dat bedoel ik dus. Dat is al helemaal zuur. Maar ik heb beetje het gevoel omdat er een aantal nu bij rotterdam wonen perse naar breda moeten, terwijl adam echt niet veel voor ze uit gaat maken snapje.

Amsterdam is ook dichterbij voor mij dan Breda, maar het stappen is er gewoon awesome! Beter dan in Amsterdam.

Precies, ik ben ook bereid naar Breda te reizen, kost me ook 40 euro.. Zou het jammer vinden als de meeste votes naar bv Utrecht gaan dat iedereen af gaat haken..

Wie woont er op een centrale plek in Nederland en heeft een kast van een huis waar we allemaal kunnen slapen 's nachts? :)

Moi, ik woon exact in het midden zo'n beetje, wel lastig met de bus na 12 uuur, maar als één pro builder die niet drinkt gewoon de bob is kan het best.

hey we kunnen trouwens ook iets anders doen. Als er per plek meer dan 5 mensen voten. Dan kan je net zo goed de groepen appart houden en gewoon met die mensen naar de plek gaan waar je voor hebt gevote. Vind ik ook geen gek idee.

Ik zag iets van een datum begin juni langskomen? Dat zou wel nice zijn, dan zijn mijn examens net afgelopen!:)

hey we kunnen trouwens ook iets anders doen. Als er per plek meer dan 5 mensen voten. Dan kan je net zo goed de groepen appart houden en gewoon met die mensen naar de plek gaan waar je voor hebt gevote. Vind ik ook geen gek idee.

Zou ook kunnen maar het is toch veel leuker om met een grote groep af te spreken? Anders kan je net zo goed onderling een avondje weg regelen..

Ik zag iets van een datum begin juni langskomen? Dat zou wel nice zijn, dan zijn mijn examens net afgelopen!:)

Ja dat was wel mijn idee. Niet te kort dag maar zeker ook niet te ver weg. En het is belangrijk dat iedereen salaris heeft gehad natuurlijk.

ik wacht de poll iig nog af. Mijn vote gaat of naar utrecht of adam

ik wacht de poll iig nog af. Mijn vote gaat of naar utrecht of adam

Ik zou zeggen Utrecht, dat is ook wel een locatie waarvoor het voor iedereen zo'n beetje even ver reizen is.. Afgezien van de Belgen dan..
Maar ja, is Utrecht leuk stappen? Ik heb géén idee en dat lijkt me toch wel van belang.

Ik zou zeggen Utrecht, dat is ook wel een locatie waarvoor het voor iedereen zo'n beetje even ver reizen is.. Afgezien van de Belgen dan..
Maar ja, is Utrecht leuk stappen? Ik heb géén idee en dat lijkt me toch wel van belang.
Utrecht is ook een echte studentenstad dus reken maar dat je er kunt stappen (zelf geen ervaring mee) Mijn vote ging ook uit naar Utrecht overigens.

Nog steeds geen reactie gehad.. Polls kan je na plaatsing niet meer aanpassen?

utrecht kan je wel goed stappen maar je moet wel weten waar. Want de meeste plekken zijn shit voor ons leeftijd.

---------- Post toegevoegd Fri 4 May 2012 om 23:16 ----------

Nog steeds geen reactie gehad.. Polls kan je na plaatsing niet meer aanpassen?

beter pm je even ericr. Denk dat het niet meer kan

Terug
Naar boven