- Waardering
- 658
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
denk niet dat marcel zijn pics op dbb wil hebben, hij post niet voor niks altijd alles zonder hoofd
dan hadden jullie maar moeten komen![]()
Had verwacht dat hij een afschuwelijk rare kop had ofzo vandaar die anonimiteit, maar hij is eigenlijk best wel knap
no hetero

gast wtf lul jij allemaalDaarom had ik ook nooit verwacht dat hij mee zou gaanHad verwacht dat hij een afschuwelijk rare kop had ofzo vandaar die anonimiteit, maar hij is eigenlijk best wel knap
![]()
no hetero

Hahaha ja dat. Marcel zat op een muurtje, dus dacht dat een beveiliger hem ging zeggen dat hij eraf moest. Dus had al verwacht dat Marcel al die beveiligers neer zou slaan maar het bleek dus mee te vallen. Ik kon het ook haast niet geloven dat ze zo doelgericht aan Marcel vroegen of we er met een groep'bodybuilders' waren, en toen vroeg ik aan jou of het van jou af kwam..epic.

Daarom had ik ook nooit verwacht dat hij mee zou gaanHad verwacht dat hij een afschuwelijk rare kop had ofzo vandaar die anonimiteit, maar hij is eigenlijk best wel knap
![]()
no hetero

Ja en dan zegt Marcel tegen mij:Ik ben eruit gezet, we moeten weg.
Hij trolde me gewoon![]()

Ja en dan zegt Marcel tegen mij:Ik ben eruit gezet, we moeten weg.
Hij trolde me gewoon![]()

Heeft Marcel serieus een chick via dbb gefixt of kenden ze elkaar al?
Heeft Marcel serieus een chick via dbb gefixt of kenden ze elkaar al?

![]()
Niet boos worden Marcel, maar deze foto leek me het meest gepast sinds jij "blijkbaar" niet qua gezicht herkenbaar in beeld wil. De andere foto's volgen meteen hierna.