Fitness Seller

DBB Stapavond 9 juni 2012 Rotterdam

Peiling Peiling Locatie:

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
Hahaha kan me nog goed herinneren dat jij binnen kwam stappen. Ik herkende je gelijk door foto's van Phil Heath meet. Jij was al zo erg de weg kwijt, heb ook nog even met je geprobeerd te praten maar dat werkte ook niet echt. Weet je daar nog iets van? :p

Ja natuurlijk weet ik dat nog, alleeb tis lastig als je je verdriet weggedronken heb, op een epische manier binnenkwam in die tent, en slechthorend ben en niks kan verstaan,ik weet overigens alles nog gewoon hoor mensen :)

Man ik ben nog steeds aan het bij komen. Euphorea ik en ik waren op de terug weg wel even flink de lul geweest toen we achter kwamen dat de eerst volgende trein pas om 8 uur kwam. Moest gewoon 2,5 uur zitten wachten daar om een kwartier in de trein te kunnen zitten.

Wel toffe groep die er uiteindelijk was. Toch een aardige 12-13 man of zo. Echt heel veel interactie was er niet omdat het vet chaotisch was. Heb wel wat babbeltjes gemaakt met wat jongens.

Behalve killy. Wat een ecto maten naaier. Maar dat was al te verwachten als die met jongens als ibo optrekt. Bij de eerste beste groep vrienden die hij tegen kwam op straat was die meteen vertrokken.

Locatie vond ik 10x niets. Man al die verhalen altijd over rotterdam. Ik had echt vet zieke discotheken verwacht waar plekken als zak/index gewoon niets bij zijn. Maar het was vooral van die inloop cafetjes. Meeste nog best klein ook, geen verdiepingen, meerdere zalen of zo.

Qua chicks vond ik het matig. Er liepen overal wel een paar tussen die zo in de "centraal chick topic" kunnen. Maar dat waren of wijven die daar werkten, of van die huppel k*tjes die er gewoon elke weekend al 10 jaar komen iedereen ze kent, vette gold diggers zijn en bij wijze haast betaald krijgen om daar te zijn. Veel arrogante wijven ook pfff. Voor de rest niet veel gezien, was overal ook vet donker binnen.

Wel tof dat we overal zonder problemen binnen kwamen. Dat heb ik nog nooit eerder mee gemaakt.

Volgende keer wel iets dichter bij thuis voor mij.
haha ik heb ook tot 8 uur moeten wachten in rotterdam :( k*ttreinen

Ook toen ik binnekwam, eerste die ik tegenkwam was euphorara, kuki en marcel, was het in 1 keer shit, ik moet nog langer trainen dan dat half jaartje wat ik pas gedaan heb xd

Ook toen ik binnekwam, eerste die ik tegenkwam was euphorara, kuki en marcel, was het in 1 keer shit, ik moet nog langer trainen dan dat half jaartje wat ik pas gedaan heb xd

En toen dat epic momentje tussen beveiliger en Marcel haha. Maar voor een half jaar heb je het zeker netjes gedaan hoor.

Je doelde op dat ik vroeg of er bodybuilders in de club waren en de bewaker gelijk als eerste op marcel afliep? Xd
Toen een goedkeurend knikje gaf baar de rest van de bewakers en ik naar binnen mocht :)

Niemand naar de h**ren geweest?

Je doelde op dat ik vroeg of er bodybuilders in de club waren en de bewaker gelijk als eerste op marcel afliep? Xd
Toen een goedkeurend knikje gaf baar de rest van de bewakers en ik naar binnen mocht :)

Hahaha ja dat. Marcel zat op een muurtje, dus dacht dat een beveiliger hem ging zeggen dat hij eraf moest. Dus had al verwacht dat Marcel al die beveiligers neer zou slaan maar het bleek dus mee te vallen. Ik kon het ook haast niet geloven dat ze zo doelgericht aan Marcel vroegen of we er met een groep'bodybuilders' waren, en toen vroeg ik aan jou of het van jou af kwam.. :o epic.

pics van marcel

nu

Hey goede avond jongens. Ik heb trouwens wel 1 foto van marcel. Verder zal ik mijn verhaal doen vanuit mijn aspect en mij broer "ThePretender" en dan zal ik wat foto's posten. En ja Loyd jij staat er ook op.

Ooh k*t, de most muscular pose :(

weet niet of die wel zijn gemaakt

Hey goede avond jongens. Ik heb trouwens wel 1 foto van marcel. Verder zal ik mijn verhaal doen vanuit mijn aspect en mij broer "ThePretender" en dan zal ik wat foto's posten. En ja Loyd jij staat er ook op.

Ik heb 1 foto van Marcel van de achterkant, maar Marcel heeft liever niet dat deze gepost worden dus doe maar niet.

eerst foto's dan verhaal

pics van marcel

pics van marcel

denk niet dat marcel zijn pics op dbb wil hebben, hij post niet voor niks altijd alles zonder hoofd

dan hadden jullie maar moeten komen ;)

Marcel is te lelijk zeker? :trollface:

Terug
Naar boven