Fitness Seller

DBB Stapavond 9 juni 2012 Rotterdam

Peiling Peiling Locatie:

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
lol gast je had je kop moeten zien. Je kon zo in the casting gaan bij walking dead :roflol:

nope we hebben een hoekje opgezocht en :eyebrow:

Ik had ook geen capuchon om over m'n dikke kop te trekken :p Ik baalde wel dat ze die bankjes zo gemaakt hadden dat je er niet lang uit op kon gaan liggen zodat we er niet op konden slapen:( Ik was ook gewoon niet moe genoeg daar. Normaal val ik overal in slaap, en nu na een avond stappen bijna 24 uur wakker kan ik niet eens pitten? Ik zit echt vreemd in elkaar

Vond wel grappig dat ik totaal iemand anders bij rusty had voorgesteld :roflol: Vond hem ook een stuk jonger lijken dan die is.

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jun 2012 om 17:59 ----------

Ik had ook geen capuchon om over m'n dikke kop te trekken :p Ik baalde wel dat ze die bankjes zo gemaakt hadden dat je er niet lang uit op kon gaan liggen zodat we er niet op konden slapen:( Ik was ook gewoon niet moe genoeg daar. Normaal val ik overal in slaap, en nu na een avond stappen bijna 24 uur wakker kan ik niet eens pitten? Ik zit echt vreemd in elkaar

je kon toch niet slapen van die k*t vogeltjes. Elke keer als ik mijn ogen dicht deed begonnen ze weer: "trolololol" "trolololol" "trolololol"

Je mening over killy kan ik wel waarderen Kukishu

Enig opmerking:

Chick regel kansen op een technofeest is niet 0,5/10 maar eerder 9.5/10, chicks zijn super easy daar :D Je moet alleen ff snappen hoe het is om pillen op te hebben ;)
Ik doe af en toe een pilletje, en het zal mij benieuwen hoe je dat fixed. Het is juist het omgekeerde, iedereen is bezig met de dans/muziek of met zichzelf

Vond wel grappig dat ik totaal iemand anders bij rusty had voorgesteld :roflol: Vond hem ook een stuk jonger lijken dan die is.

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jun 2012 om 17:59 ----------

je kon toch niet slapen van die k*t vogeltjes. Elke keer als ik mijn ogen dicht deed begonnen ze weer: "trolololol" "trolololol" "trolololol"

Oja damn die h**ren vogels was ik nog vergeten. Waarom hebben we geen auto gestolen daar?

Ik doe af en toe een pilletje, en het zal mij benieuwen hoe je dat fixed. Het is juist het omgekeerde, iedereen is bezig met de dans/muziek of met zichzelf

Gewoon aanspreken, same as any other girl. (Zowaar je het wel iets makkelijker leert als je met Guess en Anu op trekt :o)

@Kukishu: Bro, je was in de Baja, de meest foute tent van Rotterdam, waar het praktisch ook leeg was....toen ik binnenliep dacht ik ****, is het al sluitingstijd?

Cafe Beurs/Cafe bed en de grote clubs Thalia en Corso passen zeker paar honderd man tot aan duizend man en zijn zeer groots opgebouwd als echt luxueuze nachtclubs in. Wat jij hebt gezien zijn de ''kroegjes'' van Rotterdam.

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jun 2012 om 18:04 ----------

Gewoon aanspreken, same as any other girl. (Zowaar je het wel iets makkelijker leert als je met Guess en Anu op trekt :o)
Ik kom de volgende keer met peerebaum jullie kant wel op :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.948
Man ik ben nog steeds aan het bij komen. Euphorea ik en ik waren op de terug weg wel even flink de lul geweest toen we achter kwamen dat de eerst volgende trein pas om 8 uur kwam. Moest gewoon 2,5 uur zitten wachten daar om een kwartier in de trein te kunnen zitten.

Wel toffe groep die er uiteindelijk was. Toch een aardige 12-13 man of zo. Echt heel veel interactie was er niet omdat het vet chaotisch was. Heb wel wat babbeltjes gemaakt met wat jongens.

Behalve killy. Wat een ecto maten naaier. Maar dat was al te verwachten als die met jongens als ibo optrekt. Bij de eerste beste groep vrienden die hij tegen kwam op straat was die meteen vertrokken.

Locatie vond ik 10x niets. Man al die verhalen altijd over rotterdam. Ik had echt vet zieke discotheken verwacht waar plekken als zak/index gewoon niets bij zijn. Maar het was vooral van die inloop cafetjes. Meeste nog best klein ook, geen verdiepingen, meerdere zalen of zo.

Qua chicks vond ik het matig. Er liepen overal wel een paar tussen die zo in de "centraal chick topic" kunnen. Maar dat waren of wijven die daar werkten, of van die huppel k*tjes die er gewoon elke weekend al 10 jaar komen iedereen ze kent, vette gold diggers zijn en bij wijze haast betaald krijgen om daar te zijn. Veel arrogante wijven ook pfff. Voor de rest niet veel gezien, was overal ook vet donker binnen.

Wel tof dat we overal zonder problemen binnen kwamen. Dat heb ik nog nooit eerder mee gemaakt.

Volgende keer wel iets dichter bij thuis voor mij.

Ik vond het echt vet dat je er was bro. Het is denk ik net wat je gewend ben, ik ga meestal in Amsterdam uit en dat lijkt er vrij veel op. Als je die dikke Duitse discotheken gewend bent dan kan ik me voorstellen dat je dit lame vind.

Haha wat had je dan voorgesteld?
En beter dat ik jonger lijk dan ik ben, geen zin in verlopen kop. :D

Wel srs ****ed up van die treinen man. Echt zo slecht geregeld op zondag.

had me wel leuk geleken, maar ik zat ergens anders in Rotterdam (om de hoek, dat wel)

@Kukishu: Bro, je was in de Baja, de meest foute tent van Rotterdam, waar het praktisch ook leeg was....toen ik binnenliep dacht ik ****, is het al sluitingstijd?

Cafe Beurs/Cafe bed en de grote clubs Thalia en Corso passen zeker paar honderd man tot aan duizend man en zijn zeer groots opgebouwd als echt luxueuze nachtclubs in. Wat jij hebt gezien zijn de ''kroegjes'' van Rotterdam.

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jun 2012 om 18:04 ----------

Ik kom de volgende keer met peerebaum jullie kant wel op :)

ja gast wtf :roflol: waarom zijn we dan niet daar gegaan.

• #1.951

Dat aanspreken doe ik nu ook wel maar ik ga geen chick aanspreken die in haar eigen wereld staat te dansen met haar ogen dicht. Da****, wat moet je überhaupt zeggen? "GOEIE PILLUH JONGUH!" :D

ja gast wtf :roflol: waarom zijn we dan niet daar gegaan.
Omdat ik daar te laat aankwam:o dan had ik iedereen linea recta naar de clubs gedirigeerd...we liepen er later nog langs rond sluitingstijd helaas:(
man ik kom niet eens uit Rdam bro, jullie hadden toch rdammers bij je? Ik dacht dat Killy Rotterdammer was?

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jun 2012 om 18:09 ----------

Dat aanspreken doe ik nu ook wel maar ik ga geen chick aanspreken die in haar eigen wereld staat te dansen met haar ogen dicht. Da****, wat moet je überhaupt zeggen? "GOEIE PILLUH JONGUH!" :D
Wat ik al zei, perfect vb die chick die zo ons groepje in kwam lopen, verdwaasd rondkijken, en dan weer op weg gaan???

Beter spreek je een of andere getrouwde poolse muts aan die al 2,5 liter wodka op heeft en je bijna onderbarft?:D

J/k brah, was absolute bazen actie!

:roflol:

Thats why alcoholics and drug users dont mix :D

Hou t maar bij de kroegjes ;)

Ik vond het echt vet dat je er was bro. Het is denk ik net wat je gewend ben, ik ga meestal in Amsterdam uit en dat lijkt er vrij veel op. Als je die dikke Duitse discotheken gewend bent dan kan ik me voorstellen dat je dit lame vind.

Haha wat had je dan voorgesteld?
En beter dat ik jonger lijk dan ik ben, geen zin in verlopen kop. :D

Wel srs ****ed up van die treinen man. Echt zo slecht geregeld op zondag.

haha had echt zo'n leipe gast vewacht met een dikke baard vette alpha /serieuze uitsraling en waar je gewoon duidelijk aan zag dat die rond de 30 was.

Ik was ook wat later gekomen, verbaasde me dat ze naar baja waren gegaan, bed, beurs, off corso waren stukken beter geweest als eerste punt, maarja het was lekker

Ik was ook wat later gekomen, verbaasde me dat ze naar baja waren gegaan, bed, beurs, off corso waren stukken beter geweest als eerste punt, maarja het was lekker

Hahaha kan me nog goed herinneren dat jij binnen kwam stappen. Ik herkende je gelijk door foto's van Phil Heath meet. Jij was al zo erg de weg kwijt, heb ook nog even met je geprobeerd te praten maar dat werkte ook niet echt. Weet je daar nog iets van? :p

:roflol:

Thats why alcoholics and drug users dont mix :D

Hou t maar bij de kroegjes ;)
vind het maar beetje wanhopig dat je naar de drugs moet grijpen om chickies te regelen. zo laat je het tenminste klinken. Doe maar lekker de vrouwtjes die van drugs afblijven en niet zo cool hoeven te doen

• #1.959
vind het maar beetje wanhopig dat je naar de drugs moet grijpen om chickies te regelen. zo laat je het tenminste klinken. Doe maar lekker de vrouwtjes die van drugs afblijven en niet zo cool hoeven te doen

wow waar komt dat vandaan dan?

waar ik op doel is dat er een ander type meiden komen in een club dan op een feest waar ik op doel. Maar ieder zn ding he :D

Terug
Naar boven