Fitness Seller

DBB Stapavond 9 juni 2012 Rotterdam

Peiling Peiling Locatie:

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
marcel toont zwaarder dan zijn stats

iom6ar.jpg

kijk kukishu kijken dan :roflol:

kuki vermaakt zich wel op elke foto lol

Kuki vindt er geen reet aan :roflol:

Intro
De dag was eindelijk aangebroken. Ik had er super veel zin in. Die zaterdag ochtend had ik een zware gym dag dus ik was moe en had super veel spierpijn van de gym dag daarvoor. Maar **** it! dit mocht de pret niet bederven.

Anyways me broer "ThePretender" en ik stapten rond half negen de auto in. We wisten dat we er niet bij zuid af moesten en zijn doorgereden naar noord, uiteindelijk toch ff google maps gepakt. Bleek dat we toch de juiste route hadden genomen. Uiteindelijk in centrum van R'dam beland. We gingen richting station en toen zag ik de rode letters op het gebouw van grand café Engels. Ik zei tegen mijn broer "hé! daar moeten we zijn" Dus we dachten van shiaat! waar zetten we de auto neer. Omdat we al vaker in R'dam waren gekomen gingen toch maar "toepasselijk voor ons" naar het Turkse consulaat/Turken buurt. Daar plofte we de auto neer. Maar we kwamen erachter dat we nog voor 1 uur moesten betalen.

Me broer moest schijten dus ging een of ander Italiaans tentje in. Na 10 minuten dacht ik dat hij vast zat in de plee, maar even later kwam hij eruit en zei dat de wc papier op was. Ik moest nodig pissen dus ging er ook maar in, chick achter de balie was trouwens wel fit.

Na de toilet behoefte zagen we dat de parkeermeter met chipknip werkte. Shiaat dachten we, maar er kwam ineens een tegen milf die wel voor ons wilde chipknippen. Zij dat dus doen en wij haar geld geven. Het was trouwens wel 7 voor elf geldig dus we konden nog in de 7 minuten bekeurd worden. FUUAARK dachten we scheit aan! Let's go.

The meeting

Wij begonnen onze anderhalve kilometer wandeling naar het station. Eenmaal daar aangekomen zagen we dat het daar enorm verbouwd werd. We kwamen dus dichter bij de café. We werden vaag aangesproken door wat Somaliërs, maar die negeerden wij.

We waren er bijna en we zeiden van, wat als die gasten een stel klootzakken zijn? Naja dan gaan we wel gewoon weg. Ja want je weet toch niet hoe iedereen in het echt is. Misschien zou het allemaal wel tegen vallen.

We waren bij café engels en zagen een groep gasten zitten.
Dit waren dus:
RustyM: Gozer met baard, had een soort van beta gastje verwacht maar zag er best Alpha uit.
rondea: Chillend op het bankje.
Kixat en Ryan: De jongere gasten.
Killy: Ook met baard.
Ik begon spijt te krijgen dat ik mijn baard die dag had weggeschoren.

Mijn broer zei van "dutch body building"? Ja zei Rusty, we begonnen ons voor te stellen. We gingen een beetje babbelen over onze forum nicknames en rare forum personen en trollers.

Op het eerste gezicht dus toffe gasten.

We begonnen maar met lopen met aan kop Killy, want wij dachten van hé die jonge die kent R'dam. Maar noodlot sloeg al snel toe toen we erachter kwamen dat Killy blijkbaar r'dam toch niet zo goed kende als dat we dachten.

Hahaha Rusty en Killy
Rusty: Ja ze zijn daar en daar heb ik gehoord.
Killy: Uhm??? ja dat is die kant op.
Rusty. Ja weet je het zeker.
Killy: Ja let's go

Maar dit maakte allemaal niets uit, dit maakte onze zoektocht naar Kuki, Euphorea, Marcel, Feedback en Stiiwazz veel leuker. We liepen op een gegeven moment in de breedte naast elkaar. Uiteindelijk waren bij die hele grote rotonde in hartje R'dam. En wij maar wachten en Rusty heel de tijd met z'n mobieltje in de hand om de andere te traceren. Ik ging maar ff naar de pin automaat om wat geld te halen.

Niet veel later treffen we de rest van de groep bij een of ander Aziatische loempia kraampje. En de 2 groepen zich aan elkaar voor. De groep was ready to go.

Part 2 volgt gauw hiernaa.

Weer een foto waar ik me ogen dicht heb :roflol:

kuki kijkt als een ****ing dictator haha

:roflol:
kukishu denkt echt: wtf doe ik hier?

Hij heeft wel een vette t-shirt aan! srs

haha

2u974tx.jpg

fnqs94.jpg

Let niet op die f**got links boven.

wie is die vent links achter?:o
@ 2de foto

welke dbber staat op de bar

man op de bar regelt de chiks wel

wat sta ik weer lekker goor op de foto, mooi

Momenteel bekijken: 34 gebruiker(s) (30 leden en 4 gasten) dit topic ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,

Terug
Naar boven