XXL Nutrition

DBB Stapavond 9 juni 2012 Rotterdam

Peiling Peiling Locatie:

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
Cliffs via mijn aspect.

Broer en ik verdwaald in rotterdam.

Broer en ik vinden café Engels en de rest van dbb.

Shit got real en groep is verdwaald.

Shit got more seriouse en de 2 groepen kunnen elkaar niet vinden.

De 2 groepen hebben elkaar gevonden en onderweg naar de club.

We worden elke keer benaderd door mensen die ons in hun tent willen.

Eerste tent lijkt op een stripclub.

2e tent naait ons met dubbeldrink.

3e tent got srs, veel chicks.

Rusty regelt chick.

Euphorea en Kuki nemen afscheid.

Llyod komt binnen in de tent.

Chick staat op mini podium en wilt eraf. Ik neem haar in mijn armen en haal haar eraf als Alpha man, ze bedankt me in het engels een geeft me een dikke zoen. Lloyd en Stiiwazz kijken met een The ****? look.

Rusty's chick tript hem en Rusty denkt **** it next girl. Dbb groep lacht.

Twee lesbische chicks staan op diezelfde mini podium te zoenen.

Shit got real en we staan met rondea, Kixat, Ryan, Thepretender, Lloyd, Rusty, Stiiwazz en ik in een cirkel en die twee lesbische chicks komen in de cirkel al kei hard bekkend en wel.

Die ene chick die ik eerder in mijn armen nam stapt de mini podium weer op en wilt er weer af. Deze keer dacht ik nu zoen ik je terug. Als Alpha man regel ik het weer.

Keiharde buikpijn omdat ik sinds 's ochtends niet had gegeten. We gaan met Kixat, Lloyd, Stiiwazz en ThePretender naar Jaffa om te eten.

Na het eten komen we terug bij de tent en we mochten niet naar binnen terwijl we wel een stempel hadden.

Lloyd aan het dansen buiten de tent.

De rest van de groep komt Baja uit en helaas nemen me broer "the pretender"en ik afscheid.

Ik vind deze thread erg entertainend. Rusty je krijgt karma voor dat vermakelijke verslag.

Behalve killy. Wat een ecto maten naaier. .

2lxwhly.jpg

Nice

killy heeft toch gewoon gezegd dat hij alleen ff hallo kwam zeggen alvorens te gaan ?

dat wat kukishu over killy typte was sarcastisch mensen, alleen maar om nog een keer in te haken op een grapje aan begin van de tread

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.059
denk dat dat voor problemen gaat zorgen aangezien je vanaf arnhem met het openbaar vervoer snachts niet meer thuiskomt

Daarom weer doorgaan tot de treinen (bijna) weer rijden.
Of als plan B milfenkroeg opzoeken en slaapplaats regelen.

Volgende keer word Arnhem, dat staat al vast.

hoop dat ik dan ook kan komen. maatje van me gaat binnenkort in nijmegen op kamers dus dan zou ik daar evt na de meet kunnen slapen :) werd er moeilijk gedaan over leeftijd? of wat was de minimumleeftijd van de tenten waar jullie waren? want ryanvdv is toch ook 17?

Terug
Naar boven