AndroidHealthClinic

DBB Stapavond 9 juni 2012 Rotterdam

Peiling Peiling Locatie:

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.101
  • #2.103
Wel jammer dat iedereen loopt te flamen over de niet buffe mensen. Het zijn allemaal nog beginners (inclusief ikzelf), die stonden er gister mooi wel. Ik vraag me af waar iedereen was die wel gigantisch buff is. Dit topic is al meer dan een maand oud.

die mogen toch nergens naar binnnen, zijn te lelijk

inb4 shitstorm

shitstorm-flyer.jpg

Lol, schiet me net te binnen dat er nog een of andere somalier Feedback lastig wou gaan vallen maar van z'n kruk af flikkerde.:roflol:

Haha inderdaad, die spacende n*ger. Gek zat blij te doen naast ons in de Mac, en ineens lag hij op de grond...:D Hij bleef nog lachen ook he? Toen zijn we maar gauw gegaan.

• #2.106
Wij zaten in de shoarmatent.. Zit er zo'n wijf te kijken. Die zat achter ons in een mantelpakje. Dus ik zeg, gestapt of gewerkt?
"Ja ik ben paaldanseres in de viproom, moet ik je straks even wat kunstjes laten zien?"
Ik zei wat terug maar toen hoorde ze m'n accent (Noord Hollands, klinkt voor Rotterdammers allemaal als Amsterdams denk). Meteen flipte ze en wilde ze weten waar ik vandaan kwam.. Dus ik zeg Alkmaar, chick mad en wilde niet meer praten. :roflol:

Wel jammer dat iedereen loopt te flamen over de niet buffe mensen. Het zijn allemaal nog beginners (inclusief ikzelf), die stonden er gister mooi wel. Ik vraag me af waar iedereen was die wel gigantisch buff is. Dit topic is al meer dan een maand oud.
ik plaag alleen killy een beetje verder kudos dat er zoveel mensen zijn komen opdagen.

Wij zaten in de shoarmatent.. Zit er zo'n wijf te kijken. Die zat achter ons in een mantelpakje. Dus ik zeg, gestapt of gewerkt?
"Ja ik ben paaldanseres in de viproom, moet ik je straks even wat kunstjes laten zien?"
Ik zei wat terug maar toen hoorde ze m'n accent (Noord Hollands, klinkt voor Rotterdammers allemaal als Amsterdams denk). Meteen flipte ze en wilde ze weten waar ik vandaan kwam.. Dus ik zeg Alkmaar, chick mad en wilde niet meer praten. :roflol:
Waarom was ze mad? Is er dan zo'n verschil in streken in NL?
Beetje zoals vlaanderen/wallonie in belgie?

Alkmaar van de bloemen toch? :roflol:

Aalsmeer.

Leuk om zo te lezen heren, leuke avond gehad lijkt me wel. Wel grappig dat iemand hier zij dat op een techno feesten 0.5/10 mogelijkheden waren om een chick te regelen... Techno feesten vind ik juist de easy mode van PUA

Maar ook even een verhaaltje vertellen vanuit mn perspectief

Na het trauma wat volstrekte enkele uren geleden was ik erop gebrand deze avond episch te laten worden, heb overigen bij vrienden in gouda voetbal gekeken, en daarna met zn 5en 2 kratten bier op ofzo, was helaas wat uitgelopen, en moesr eerst mn spullen wegbrengen naar mn huis in rotterdam en dergelijke, bodem gelegd met mn huisgenoot bij de mac, huisgenoot ging naar een gaybfeest in de maassilo, het now en wow feest, echt niet leuk, jammer dat ik met dbb alsnog halfnaakte mannen als obers kreeg te zien maar ja, ik kan niet alles hebben, ow ja, le metro reed niet meer dus heb een half uur nog moeten lopen.

Begrepen van sti tot de watz dat het in de baja beach club was, vroeg me al af wat we daar in vredesnaam te zoeken hadden, maar binnen was het opzich beter dan ik van de verhalen erover gehoord heb, en met een leuke groep maakt het niet uit waar je bent toch?

Heb mezelf binnegesmokkeld langs de bewakers(deden moeilijk,(rode ogen, mischien een tikkeltje aangeschoten, wie zal het zeggen?) met de vraag of er bodybuilders waren, bewaker liep gelijk naar marcel toe uiteraard, denk dat die dat heel erg gewaardeerd zal moeten hebben aangezien hij, kuki en eupoo(man net de bicep op zn avatar) me echt met open armen ontvingen, daar was gelijk heel wat druk van de ketel af, ging maar toen plassen in dat vieze pishok daar, kwam ik trug, was iedereen weg :(, ik hele tijd zoeken en random brede mensen aanspreken, maar helaas ze waren niet breed genoeg om tot de elite te mogen horen, uiteindelijk rusty en co gevonden en het feest op gang kunnen zetten :), ging maar tussen de poolse dames op het podium staan, niemand die helaas meedeed en de poolse dames die niet wisten hoe snel ze eraf moesten ,:(.

Het rusty met bleghpoolincident volstrok zich toen, kapot lachen natuurlijktoen ik in dr kots bijna ging zitten, dank ke voor de alarmerinf ook he.

Mensen hadden honger dus heb ik ze naar de lekkerste kapsalon van roffa gebracht, jaffa :D
Beroemd en berucht om hun heerlijke verfijnde voedsel, zonde dat we niet naar binnen meer mochten in de bb, maar geen probleem muziek was buiten goed te horen dis dan kan je ook dansen nietwaar?

in de tussentijd gewacht op rusty die weer bezig was met de andere getrouwde vrouw, 3 kinderen had ze al naar ik begreep
de helft ging weg en de andere helft ging techno doen im de perron, geweldige tent waar de hele zaal uitstekend geschikt is om de props te gebruoken zoals podia en banken voor mn al zeg ik het zelf geweldige moves

Toen helaas afscheid genomen van deze geweldige groep, was echt heel tof en oss gegaan

dit was de beleving van de avond in mn ogen

Xxx

• #2.113
Waarom was ze mad? Is er dan zo'n verschil in streken in NL?
Beetje zoals vlaanderen/wallonie in belgie?

Amsterdam = Ajax, Rotterdam = Feyenoord. Die twee zijn water en vuur, aartsvijanden. Alkmaar = AZ en die kunnen wel goed met Feyenoord. Maar dit was zo'n dom wijf die snapte dat kennelijk niet.

Leuk om zo te lezen heren, leuke avond gehad lijkt me wel. Wel grappig dat iemand hier zij dat op een techno feesten 0.5/10 mogelijkheden waren om een chick te regelen... Techno feesten vind ik juist de easy mode van PUA

We hadden het er in het andere topic al over, als je zelf aan de dope zit misschien maar als je als bierdrinker tussen de snackende mensen staat ben je echt verkeerd.
Ik maakte uit Guess' posts al een beetje op dat het een soort moderne hippie-cultuur is op die feesten, in het Perron werd dat ook wel bevestigd. Laat ik nou net niks met zo'n cultuurtje hebben. Ieder z'n ding.

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jun 2012 om 21:50 ----------

+++ voor je story Lloyd.

Getypt met mn telefoon, dus beetje veel ,,,,,,,, maar ja

**** zeg er zijn vandaag al meer dan 20 pagina's bij dit topic gekomen :P en het ergste is nog dat ik zo levenloos ben geweest om ze ook nog eens allemaal te lezen.

In Arnhem zal het btw wel moeilijker worden tot echt laat door te kunnen gaan.

**** zeg er zijn vandaag al meer dan 20 pagina's bij dit topic gekomen :P en het ergste is nog dat ik zo levenloos ben geweest om ze ook nog eens allemaal te lezen.

Hahaha same here. Ik heb al meerdere malen gekeken vandaag en gedurende de hele dag bekijken 25-40 mensen tegelijk dit topic. Trending topic is trending.

lol, ik heb dit hele topic tot nu toe alles gelezen. Ik ben nu out beetje bij slapen.

Het was vet om getuige te zijn van zo'n vette nacht met dbbers, en ik ga zometeen dromen over de volgende keer want dan gaan alle remmen los.
Nu was alles nog een beetje aftasten en kennismaken, en natuurlijk komer er de volgende keer 30 man dus zullen we nog meer kennis moeten maken maar na dit topic weten we ongeveer wat we beter kunnen doen en wat al nice was.

peace

Ik vind dat mijn actie goed geslaagd is! Ik kom toch in alle verhalen voor maar geen fysiek bewijs dat ik er was, doet alleen de mysterie omtrend de legende killy stijgen! :)

Terug
Naar boven