- Waardering
- 658
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 125kg
Ik heb een hoop geks in m'n leven gedaan maar een spuit test in m'n reet steken om mee te mogen naar een feestje word wel een voor in de top5.

Heb ik wel mooi een excuus
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

die mogen toch nergens naar binnnen, zijn te lelijk
inb4 shitstorm
Lol, schiet me net te binnen dat er nog een of andere somalier Feedback lastig wou gaan vallen maar van z'n kruk af flikkerde.![]()
Hij bleef nog lachen ook he? Toen zijn we maar gauw gegaan.
ik plaag alleen killy een beetje verder kudos dat er zoveel mensen zijn komen opdagen.Wel jammer dat iedereen loopt te flamen over de niet buffe mensen. Het zijn allemaal nog beginners (inclusief ikzelf), die stonden er gister mooi wel. Ik vraag me af waar iedereen was die wel gigantisch buff is. Dit topic is al meer dan een maand oud.
ik plaag alleen killy een beetje verder kudos dat er zoveel mensen zijn komen opdagen.

Waarom was ze mad? Is er dan zo'n verschil in streken in NL?Wij zaten in de shoarmatent.. Zit er zo'n wijf te kijken. Die zat achter ons in een mantelpakje. Dus ik zeg, gestapt of gewerkt?
"Ja ik ben paaldanseres in de viproom, moet ik je straks even wat kunstjes laten zien?"
Ik zei wat terug maar toen hoorde ze m'n accent (Noord Hollands, klinkt voor Rotterdammers allemaal als Amsterdams denk). Meteen flipte ze en wilde ze weten waar ik vandaan kwam.. Dus ik zeg Alkmaar, chick mad en wilde niet meer praten.![]()
Wij zaten in de shoarmatent.. Zit er zo'n wijf te kijken. Die zat achter ons in een mantelpakje. Dus ik zeg, gestapt of gewerkt?
"Ja ik ben paaldanseres in de viproom, moet ik je straks even wat kunstjes laten zien?"
Ik zei wat terug maar toen hoorde ze m'n accent (Noord Hollands, klinkt voor Rotterdammers allemaal als Amsterdams denk). Meteen flipte ze en wilde ze weten waar ik vandaan kwam.. Dus ik zeg Alkmaar, chick mad en wilde niet meer praten.![]()

, ik hele tijd zoeken en random brede mensen aanspreken, maar helaas ze waren niet breed genoeg om tot de elite te mogen horen, uiteindelijk rusty en co gevonden en het feest op gang kunnen zetten
, ging maar tussen de poolse dames op het podium staan, niemand die helaas meedeed en de poolse dames die niet wisten hoe snel ze eraf moesten ,
.
Waarom was ze mad? Is er dan zo'n verschil in streken in NL?
Beetje zoals vlaanderen/wallonie in belgie?
Leuk om zo te lezen heren, leuke avond gehad lijkt me wel. Wel grappig dat iemand hier zij dat op een techno feesten 0.5/10 mogelijkheden waren om een chick te regelen... Techno feesten vind ik juist de easy mode van PUA
ik plaag alleen killy een beetje verder kudos dat er zoveel mensen zijn komen opdagen.
**** zeg er zijn vandaag al meer dan 20 pagina's bij dit topic gekomenen het ergste is nog dat ik zo levenloos ben geweest om ze ook nog eens allemaal te lezen.