AndroidHealthClinic

DBB Stapavond 9 juni 2012 Rotterdam

Peiling Peiling Locatie:

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
haha plannen worden al gemaakt

Bof ik dat mn vriendin in nijmegen woont

5vyln4.gif

hoop dat ik dan ook kan komen. maatje van me gaat binnenkort in nijmegen op kamers dus dan zou ik daar evt na de meet kunnen slapen :) werd er moeilijk gedaan over leeftijd? of wat was de minimumleeftijd van de tenten waar jullie waren? want ryanvdv is toch ook 17?

Werd niet gecontroleerd, maakte me dr ook niet echt zorgen over. moet geen probleem zijn

Lol, schiet me net te binnen dat er nog een of andere somalier Feedback lastig wou gaan vallen maar van z'n kruk af flikkerde.:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.069
hoop dat ik dan ook kan komen. maatje van me gaat binnenkort in nijmegen op kamers dus dan zou ik daar evt na de meet kunnen slapen :) werd er moeilijk gedaan over leeftijd? of wat was de minimumleeftijd van de tenten waar jullie waren? want ryanvdv is toch ook 17?

Nergens werd nergens moeilijk over gedaan. Niet over de leeftijd, niet over de grootte van de groep, Kuki was bang dat hij problemen zou hebben maar dat was ook niet aan de orde.
Nu hadden wij niet de top-notch tenten, misschien is het daar anders, maar al met al geen lastig deurbeleid.

In Arnhem kent Marcel iedereen dus sws geen problemen.

Lol, schiet me net te binnen dat er nog een of andere somalier Feedback lastig wou gaan vallen maar van z'n kruk af flikkerde.:roflol:

Hahaha, was dat die kerel met blauw wit geblokte overhemd??
Er was ook een zo'n piem0l die de heletijd tussen ons door liep en dan breed ging doen voor onze neus om vervolgens weer weg te lopen.

• #2.072

:roflol: dat heb ik nog gemist ook! Was dat buiten? Zat die gast op het terras?

en hij zei ook gewoon dat hij ging ,alleen de helft hoorde het niet.
Beetje laf om iemand zo op internet af te gaan zeiken achteraf.

Zonder meer is het e-hero gehalte nogal hoog. Ik ga er verder niet op in maar ik vind het wel typisch.

Wie had trouwens alles wat los zit in dat toilet hok in de plee gegooid ;p?? Er was gewoon een toren gebouwd in het toiletpot met alles wat daar niet vast aan de muur/grond zit ;p

Wat dacht je van die oude kerel in dat vest die telkens op z'n hoofd aan het slaan was :gek:

Cliffs:

We komen beetje te laat met de auto met marcel3000, doesn't matter we worden overal naar binnen gelokt met gratis drank en entree enzo.
In meantime Killy the phucking legend seems to be fake and and tall ecto like me.. ( echter komen we nog wel wat ( betaalde ) fans van killy tegen die vragen hoe het gaat enzo, jweetzelluff
Killy haakt af nog voor we de eerste tent binnengaan.

beetje kennismakken in half boordeel/danscafé shizzle tent.

Volgende tent naar binnen gelokt met een shotje each wat vruchtensap bleek te zijn :mad:

Daarna Baja Beach met lekkere hete mannen die op de bar dansen.
RustyM scoored 2 getrouwde vrouwen, 1 heeft ie gepakt maar die begon alles onder te kotsen wat vervolgens lekker doorheen werd gelopen door sukkels.
Kukishu KO'ed een vervelende bewaker en we gaan weer verder.
Mujitu ofzo joint de club na verjaardag van zijn GF

Beetje vreten bij de turk, halve club gaat terug naar huis.

De diehards proberen nog bij paar goeie tenten binnen te komen en stranden dan bij "het perron"
Mooie sfeer hangt er en goeie muziek, hier hebben we onze laatste gekke moves getoont en zijn toen naar trein geslenterd.
Vanaf hier splitste de paden van de dappere krijgers wederom
Dit is niet serieus? Omdat hier nog niets is over verteld?

Wat dacht je van die oude kerel in dat vest die telkens op z'n hoofd aan het slaan was :gek:
haha idd die gast kwam em steeds met mij chillen, en ik deed em maar als een idioot na

het was leuk tot hij mij bunny oortjes af probeerde te pakken

DONT TOUCH MY BUNNY EARS

Wie had trouwens alles wat los zit in dat toilet hok in de plee gegooid ;p?? Er was gewoon een toren gebouwd in het toiletpot met alles wat daar niet vast aan de muur/grond zit ;p

Ook gezien ja.:D

Gemist.

Dit is niet serieus? Omdat hier nog niets is over verteld?

Ben ook benieuwd!

• #2.080
Meest ranzige plee ever in de Baja. Niet eens pisbakken, gewoon 2 pishokken. Ik stapte over de drempel en hoorde "plons - plons."
Ik denk ah nee wtf. Gewoon een laag zeik van 1 cm op de vloer.

En die toren.. Alsof je überhaupt wat in de plee wilde aanraken anders dan je pik. :o

Terug
Naar boven