Fitness Seller

DBB Stapavond 9 juni 2012 Rotterdam

Peiling Peiling Locatie:

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
haha idd die gast kwam em steeds met mij chillen, en ik deed em maar als een idioot na

het was leuk tot hij mij bunny oortjes af probeerde te pakken

DONT TOUCH MY BUNNY EARS

ooh die
ja wtf die 2 gasten waren zwaar de weg kwijt

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.082
Waren dat die oudere kerels?

ooh die
ja wtf die 2 gasten waren zwaar de weg kwijt

Die "normale" van de 2, die kwam na een tijdje naar mij toe lopen om te zeggen dat ik het die andere niet kwalijk moest nemen want hij had een ziekte ???

Ik dacht dat die gewoon te diep in het glaasje had gekeken:rolleyes:

Ik probeer even dat verhaal met die poolse vrouw helder voor ogen te krijgen. Ze zei tegen Rusty dat hij haar moest redden en daarna heeft ze gevomeerd in de zaak?

Meest ranzige plee ever in de Baja. Niet eens pisbakken, gewoon 2 pishokken. Ik stapte over de drempel en hoorde "plons - plons."
Ik denk ah nee wtf. Gewoon een laag zeik van 1 cm op de vloer.

En die toren.. Alsof je überhaupt wat in de plee wilde aanraken anders dan je pik. :o

Toiletjuffvrouw was ook niet veel soeps daar
Bij perron was het juist een hele lieve mevrouw met dropjes :)

• #2.088
Ik probeer even dat verhaal met die poolse vrouw helder voor ogen te krijgen. Ze zei tegen Rusty dat hij haar moest redden en daarna heeft ze gevomeerd in de zaak?

Basically, yes. Ik nam haar mee en ze was eeuwig dankbaar ofzo en bleef zich maar angstvallig aan haar vastklampen. Toen een beetje lopen klooien, toen de cockblocking commandobitch haar weer had afgepakt kotste ze.

Uhm ja volgens mij wel. Stonden de hele tijd achter ons heel raar te dansen en kwamen af en toe bij ons staan ???

Haha een van de kerels kwam naar me toe toen ik met de Polish Pukewhore stond en zei "Jij gaat de mooiste nacht hebben van de hele kroeg" :roflol:

Lol jullie hebben het naar je zon gehad zo te zien, mooi.

misschien ga ik volgende keer mee doe ik facial aesthetics contest met kuki.

Die "normale" van de 2, die kwam na een tijdje naar mij toe lopen om te zeggen dat ik het die andere niet kwalijk moest nemen want hij had een ziekte ???

Ik dacht dat die gewoon te diep in het glaasje had gekeken:rolleyes:

Hij sloegde hele tijd op mn hoofd idd ook, soort hak dans manier stijl, heb me trouwens goed geamuseerd met een van de serveersters

Dat meisje beneden in haar bikini aan het serveren,praatten jullie niet over, die was wel knap hoor :p

Ohja hoe zag marcell eruit no homo

• #2.094
Dat meisje beneden in haar bikini aan het serveren,praatten jullie niet over, die was wel knap hoor :p

Die was echt wel knap/lekker inderdaad. Maar ik heb die tijd wel gehad dat ik daar aandacht aan besteed. Die loopt daar voor haar werk en voor mij heeft ze maar één functie, bier halen.
Het is leuk voor het oog maar ik word er niet warm of koud van.

Inb4 dan pak je liever een kotsende pool

haha

part 2

Stripclub?

De groep was dus compleet. We liepen de coolsingel af naar de stadhuisplein. Eenmaal daar aangekomen worden we meteen benaderd door een of ander gozer. Hij zei "jaa horen jullie bij elkaar" Rusty zegt ja, wij horen bij elkaar. Nou dan heb ik iets leuks voor jullie als jullie met mij mee komen krijgen jullie een gratis shotje etc. Rusty zei "ja welke tent dan?" De man wees sainttropez aan, een of ander klein clubje, lijkt net een of ander schuur met wat kerstverlichting. We sloegen na enig twijfel het aanbod af.

We liepen verder en kwamen bij een tent aan met een zebra bij het terras. We werden weer benaderd door een man. Hij zei als jullie hier heen gaan krijgen jullie een gratis drankje naar keus. De tent zag er wel oké uit en we liepen naar binnen. Helaas moest Killy afscheid nemen, het was ook te mooi om waar te zijn. Killy moest helaas vroeg op om te werken. Nadat killy vertrokken was gingen we naar binnen. Er was een kleine oponthoud omdat we door de metaal detector poortjes moesten en we gefouilleerd werden. Stiiwazz had een rugzak mee en werd uitvoerig gecheckt.

Eenmaal binnen liepen we een trap af, het zag er best "royal" uit met al dat rode. We gaven onze jassen aan de garderobe vrouw en traden binnen. De tent zag er op zicht wel goed uit. Het deed me denken aan een stripclub. De gratis drankjes werden opgenomen en we gingen zitten op een relaxed rode sofa. Enig tijd later werden we er op geattendeerd dat deze ruimte bezet was. We gingen maar richting het bar. De eerste paar foto's die ik heb geplaatst waren in die tent. Na een tijdje aandringen van Euphorea gingen we deze tent uit.

We just got screwed over

We waren de 1e tent dus uit. Rusty zei "Ja Euphorea zeg het maar waar gaan we heen, want ja jij vond deze tent niks dus zeg het maar". We lopen verder en worden deze keer eindelijk benaderd door een chick. De dbb buffels hadden haar omsingeld en ik dacht wtf is ze aan het doen. Ik zag het niet duidelijk i.v.m. mijn lengte, maar ze deelde dus kaartjes uit en zei allemaal van ja jij krijgt dit, en jij krijgt dat. Als grapje was dit dus bedoeld. Iedereen had een kaartje en ging richting die tent. Ik zei 'Hé, krijg ik niks? Ze zei oh jij?, me broer zei tegen die chick, jij krijgt hem " ik dus" ja zei ze en daarna deed ze haar hand om me en zei jij blijft bij mij. Op die kaartjes stond dus dat we een gratis shotje konden krijgen. We moesten dus een naam, geboortedatum en e-mail invullen en dan kregen we ze.

Naja we gingen weer door de metaaldetector poortjes. En ja hoor, Stiiwazz zijn rugzak werd weer uitvoerig gecontroleerd door de uitsmijter. Eenmaal binnen duwden we 2 tafels tegen elkaar aan en gingen er zitten. Ondertussen werden de drankjes opgenomen en vulden we de kaartjes in. We vulden natuurlijk wel onzin in he. De drankjes werden gebracht en daarna kwamen de shotjes. We hielden de shotjes omhoog en sloegen ze achterover met een euforisch gevoel. Maar dit sloeg snel om in haat en razernij toen we erachter kwamen dat het vruchten sap was. Euphorea was al snel afgeleid door de ass van een chick die achter de balie zat.

We zaten hier nog even en me broer en ik gingen af en toe naar binnen om te kijken of er wat chicks te regelen waren. Maar 60% a 70% was man. Even later gingen we hier maar ook weg. De foto's na de 1e tent waren van de tweede tent, dus diegene met die shotjes etc.

Part 3 komt zo

veel 'bodybuilders' ook op een dbb meeting :roflol:

vuile ali, waarom had je niet gezegd dat je in rotterdam uitging? Had ik je wel naar een betere plek gebracht dan stadhuisplein:o En ik ben ook dik ON, we zouden de dames rapen daash :D

Moet een keer een AAS sectie meet komen:D

veel 'bodybuilders' ook op een dbb meeting :roflol:

vuile ali, waarom had je niet gezegd dat je in rotterdam uitging? Had ik je wel naar een betere plek gebracht dan stadhuisplein:o En ik ben ook dik ON, we zouden de dames rapen daash :D
powerlifters jwt

Terug
Naar boven