- Waardering
- 3.422
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Even foon nummers uitdelen van te voren is ook zo gedaan toch? Zo snel ben je elkaar echt niet kwijt hoor.
. Jaaaa ik zie wel dat je zo laat op de avond nog even onze numbers probeert af te troggelen.
Daar stinken wij niet in meid.

al ben je niet buff, je bent iig wel lang
of we moeten scoobzor meenemen, dan hebben we meteen een duidelijke plaats waar we moeten meeten
Tja, 9 juni zou op zich goed zijn.. Dan heeft iedereen zeker loon ontvangen..
En maakt niet uit dat er mensen afhaken. Al zijn het er maar 10, mooi word het zeker.
9 juni brahs
Locatie maakt me geen **** uit, studentov dus gov. payed alles!
Moet het weekend ervoor werken, dus dit is perfect
DUDE! Dan moet ik naar EO jongerendag geloof ik.
Beter week ervoor. dan verdien je weekend erop je geld weer terug met je werk.

Zeg gewoon dat je daarheen gaat, dan ga je stiekem met ons mee![]()

In!!, over paar maanden woon ik in Arnhem. Heb daar ook op gestemd. Anders Breda, heb daar paar vrienden op kamers zitten dus ook al slaap plekEn is sowieso de mooiste plek om te stappen die ik tot nu toe ken (in NL)
Damn lijkt me super vet dit![]()

Mij maakt het voor de rest geen fl**ker uit.In principe kunnen de belgen onder ons ook met mij mee rijden. Dan moeten ze op station Bergen op Zoom uitstappen, knallen we vandaar uit verder.
Maar ik ga niet naar Groningen rijden.![]()
laten we niet te veel schuiven met de datum. Of laatste weekend mei of eerste weekend juni
Vind ik ook wel want van uitstel komt afstel.. Maar Su, we moeten het niet bij een keertje laten dus dan doen we het in Juli/Aug nog eens over toch?
Ik zet in de OP 2 juni of 9 juni.
de volgende sla ik wel over 
zo vroeg ga ik niet achter elkaar uitde volgende sla ik wel over
![]()