MuscleMeat

DBB Stapavond 9 juni 2012 Rotterdam

Peiling Peiling Locatie:

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
in de zomer en niet te ver van de grens zie ik ook wel zitten.

Of antwerpen, woon ik toch samen met al een hoop Nederlanders.

Even foon nummers uitdelen van te voren is ook zo gedaan toch? Zo snel ben je elkaar echt niet kwijt hoor.

Jaaaa ik zie wel dat je zo laat op de avond nog even onze numbers probeert af te troggelen.

Daar stinken wij niet in meid.

• Topic Starter Topic Starter
Tja, 9 juni zou op zich goed zijn.. Dan heeft iedereen zeker loon ontvangen..
En maakt niet uit dat er mensen afhaken. Al zijn het er maar 10, mooi word het zeker.

9 juni brahs
Locatie maakt me geen **** uit, studentov dus gov. payed alles!
Moet het weekend ervoor werken, dus dit is perfect

Denhaagrepresent! Kan eventueel 2 mensen laten pitten, woon 2 min van station af(no buttseecks or rape)

9 juni brahs
Locatie maakt me geen **** uit, studentov dus gov. payed alles!
Moet het weekend ervoor werken, dus dit is perfect

DUDE! Dan moet ik naar EO jongerendag geloof ik.
Beter week ervoor. dan verdien je weekend erop je geld weer terug met je werk.

Dit lijkt me echt lachen, hoop dat de omstandigheden een beetje gunstig zijn voor me :D

In!!, over paar maanden woon ik in Arnhem. Heb daar ook op gestemd. Anders Breda, heb daar paar vrienden op kamers zitten dus ook al slaap plek ;) En is sowieso de mooiste plek om te stappen die ik tot nu toe ken (in NL)

Damn lijkt me super vet dit :D

In!!, over paar maanden woon ik in Arnhem. Heb daar ook op gestemd. Anders Breda, heb daar paar vrienden op kamers zitten dus ook al slaap plek ;) En is sowieso de mooiste plek om te stappen die ik tot nu toe ken (in NL)

Damn lijkt me super vet dit :D

:rolleyes:

en ergens begin juli ook een x? ik zit nu echt krap/k*t met school tentamens, geld enz enz

In principe kunnen de belgen onder ons ook met mij mee rijden. Dan moeten ze op station Bergen op Zoom uitstappen, knallen we vandaar uit verder.
Maar ik ga niet naar Groningen rijden. ;)

quoted for later. dan kom ik misschien ook naar de meet.

laten we niet te veel schuiven met de datum. Of laatste weekend mei of eerste weekend juni

laten we niet te veel schuiven met de datum. Of laatste weekend mei of eerste weekend juni

Vind ik ook wel want van uitstel komt afstel.. Maar Su, we moeten het niet bij een keertje laten dus dan doen we het in Juli/Aug nog eens over toch?

Ik zet in de OP 2 juni of 9 juni.

Vind ik ook wel want van uitstel komt afstel.. Maar Su, we moeten het niet bij een keertje laten dus dan doen we het in Juli/Aug nog eens over toch?

Ik zet in de OP 2 juni of 9 juni.

zo vroeg ga ik niet achter elkaar uit :D de volgende sla ik wel over :P

Terug
Naar boven