Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
van mij komt ook niks terug int verslag
maar kheb dan ook geen praatjes![]()
hahaha klinkt wel gezellig maar ik zou me denk ik storen aan het hoge AFC gehalte, zou een paar van jullie toch nog graag willen ontmoeten
Vriendddd, kwas nog GEEN 5 min en had al een chick op der bek gepakt...
Anyways, je bent zelf toch ook ooit als afc gestart?
Gotta start somewhere bro

idd dat was echt saaiVriendddd, kwas nog GEEN 5 min en had al een chick op der bek gepakt...
Anyways, je bent zelf toch ook ooit als afc gestart?
Gotta start somewhere bro
goed gedaan
Ik heb niet echt met je gepraat of je verder echt meegemaakt, maar volgens mij ben je wel aardig!
En ik hoorde je wel toen je zei dat je ging![]()

En ik kreeg geen afscheids kusje?
Van marcel kreeg ik hem wel![]()

marcel stond achter mij hoor. was zeker van een andere kale man![]()

zal bas rutten of rusty wel geweest zijnmarcel stond achter mij hoor. was zeker van een andere kale man![]()

waarom word ik pas in januari 18 (voor autorijbewijs)....
ga niet naar arnhem met OV, is al 200km met auto
DBB Belgen meet in Gent anders?
Mwah. rusty zag er later nog en zei dat ze wel een 6je was, kwas iig goed wasted met teveel schijtMaar dat was een 4 toch? No offence verder, ik bedoel er is nog steeds veel lef voor nodig![]()
idd dat was echt saai
als ze nu lekker was okay, maar deze 4/10
hahagoed gedaan
roblem:haha volgende x ekte ekte disco zoeken jwtMwah. rusty zag er later nog en zei dat ze wel een 6je was, kwas iig goed wasted met teveel schijt
lmao, sorry brah, kmaakte het later toch met je goed door je mee naar perron te nemen....
roblem:

average frustrated chumpMarcel lijkt echt op Bas Rutten ja. Als hij even goed kan vechten als Bas dat kon/kan wil ik hem wel als bodyguard.
Moet me toch meer in dat pua gelul verdiepen merk ik al, als ik afc al niet ken?![]()