- Waardering
- 516
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 53kg
Vinden jullie Marcel op Bas Rutten lijken?
Is dan wel een mini versie.![]()
Vinden ze alleen omdat hij kaal is

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vinden jullie Marcel op Bas Rutten lijken?
Is dan wel een mini versie.![]()

Niet omdat hij kaal is

volgens mij heb jij nog lang niet alle foto's gepost of wel mesut ?

Rusty, t zal ergens in juli worden.
Overigens, ik kan iedereen oppikken mocht dat nodig zijn. Nou is arnhem CS op 200 meter afstand van de korenmarkt maar stel je komt ergens anders ofzo kun je op mij rekenen.
Nou... Ik zag rusty en hij keek me zo lief aan, iets te lief.... Iemand die al over de 50 dagen no fap zit vertrouw ik niet![]()
had niet verwacht dat rusty er zou lief uit zou zien idd
en hoe hou je dat in vredesnaam 50 dagen vol?
Nou voor wat ik heb kunnen terug lezen en gezien heb ben jij gewoon een hele gezellige gozer, en mocht iedereen jou direct! zelfde als op het forum
Mwah. rusty zag er later nog en zei dat ze wel een 6je was, kwas iig goed wasted met teveel schijt
![]()
Hier zien we Rusty hard bezig om made-up names en e-mails te verzinnen. Want ja, we krijgen gratis alc shotjes. Helaas voor Rusty was die moeite voor niks, want we kregen fruitsap.
Bedankt voor foto, is me gelukt zwarte blokes weg te halen voor gezicht van marcel
Rusty: ik dacht dat je er ongeveer zo zou uitzien, Chris Harris, maar dan buffer en bredere kin
![]()

Ik zou willen dat ik zo'n mooie baard had. Damn jongens ik weet echt niet waar het vandaan komt dat mensen me als een of andere boss zien.
PL benen die linkse,rondea eerlijk gezegd dacht ik dat jij er zo uit zag.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Je hebt een poolse milf aan het kotsen gemaakt!!
Mijn stoppels waren mooier dan die van jou!!!! :roflol
ja kheb nog een foto van vorig jaar gevondenJongen, als ik een mantel draag ben ik sinterklaas!!!