XXL Nutrition

DBB Stapavond 9 juni 2012 Rotterdam

Peiling Peiling Locatie:

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
Das dus echt niet waar he
Marcel=letterlijk het tweelingbroertje van Bas rutten kwa uiterlijk, alleen megatanned en ripped

6tcjgo.jpg

Hier zien we Rusty hard bezig om made-up names en e-mails te verzinnen. Want ja, we krijgen gratis alc shotjes. Helaas voor Rusty was die moeite voor niks, want we kregen fruitsap.

volgens mij heb jij nog lang niet alle foto's gepost of wel mesut ?

Vinden ze alleen omdat hij kaal is :p

Nee echt niet:p Niet omdat hij kaal is:eek:
Ik keek even aandachtig naar Marcel en toen dacht ik, hmmm hij doet me aan iemand denken. En toen kwam Bas Rutte in me op. Toen ik moest pissen kwam rondea ook toevalig langs.
:hornyna:
:jk:
:trollface:
En toen zei ik tegen rondea, hey verrek ik vind Marcel echt op bas rutte lijken. En hij zei "ja hé, daar zat ik dus ook al aan te denken".

---------- Post toegevoegd Mon 11 Jun 2012 om 21:04 ----------

volgens mij heb jij nog lang niet alle foto's gepost of wel mesut ?

:eyebrow:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.246
Rusty, t zal ergens in juli worden.

Overigens, ik kan iedereen oppikken mocht dat nodig zijn. Nou is arnhem CS op 200 meter afstand van de korenmarkt maar stel je komt ergens anders ofzo kun je op mij rekenen.

Top man bro, cool ook dat je je er echt voor inzet.

Nou... Ik zag rusty en hij keek me zo lief aan, iets te lief.... Iemand die al over de 50 dagen no fap zit vertrouw ik niet :p

Was 63 dagen.

had niet verwacht dat rusty er zou lief uit zou zien idd :)
en hoe hou je dat in vredesnaam 50 dagen vol?

Als mensen me in RL ontmoeten zien ze me altijd als een grote boze skeletor.. Nu meet ik mensen van hier en verwachten ze dat ik een of ander monster ben en vind iedereen me cute?
Ik snap het niet.. Nooit doe ik aan e-warrior shit dus ik ben echt benieuwd hoe iedereen daarbij komt. Kuki vond me ook al een beta.

Nou voor wat ik heb kunnen terug lezen en gezien heb ben jij gewoon een hele gezellige gozer, en mocht iedereen jou direct! zelfde als op het forum

Rondea is echt een gouwe gozer. Vanaf de eerste seconde dat ik hem zag wist ik dat hij mijn vriend was. (no homo)

Mwah. rusty zag er later nog en zei dat ze wel een 6je was, kwas iig goed wasted met teveel schijt

Klopt hoor, ik vond het qua uiterlijk wel een 6,5/7. Ze was niet lelijk ofzo maar alleen echt zo'n domme 19 jarige die net van de vmbo komt.

Rusty: ligt aan je nickname denk ik.
Ik stelde me ook een man met een baard voor om een of andere reden :D
Een of andere zeebonk of mossad achtig type :p dunno why.

6tcjgo.jpg

Hier zien we Rusty hard bezig om made-up names en e-mails te verzinnen. Want ja, we krijgen gratis alc shotjes. Helaas voor Rusty was die moeite voor niks, want we kregen fruitsap.

Bedankt voor foto, is me gelukt zwarte blokes weg te halen voor gezicht van marcel

Bedankt voor foto, is me gelukt zwarte blokes weg te halen voor gezicht van marcel

Hahaha al was het mogelijk, je zou niks zien want hij heeft zijn hand ervoor. MUHHAAH you guys will never see the legend himself, until you meet him ofc.

Rusty: ik dacht dat je er ongeveer zo zou uitzien, Chris Harris, maar dan buffer en bredere kin :D

o8cgep.jpg

ik vind die nieuwsgierigheid na bro3000 uber funny :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.253
Ik zou willen dat ik zo'n mooie baard had. Damn jongens ik weet echt niet waar het vandaan komt dat mensen me als een of andere boss zien.

rondea eerlijk gezegd dacht ik dat jij er zo uit zag.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zou willen dat ik zo'n mooie baard had. Damn jongens ik weet echt niet waar het vandaan komt dat mensen me als een of andere boss zien.

Je hebt een poolse milf aan het kotsen gemaakt!!

Mijn baard was mooier dan die van jou!!!! :roflol

Jongen, als ik een mantel draag ben ik sinterklaas!!!

dude

Haha, daar had je nog lang haar ron!!!

Was ook nog voor de cut he?

Terug
Naar boven