- Waardering
- 658
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 125kg
Sommige zitten hier met serious issues![]()
Die peerebaum of dg80 zijn ook gewoon maar mensen weetje.. Van rusty heb je wel de kans dat ie je kop afscheurt wnnr je net in zijn buurt bent als hij een test piek krijgt door zijn no fap![]()

De laatste keer dat ik gevochten heb is een jaar of 18 geleden.. Dus dat zal wel meevallen.
Die persoonlijke uitnodiging waardeerde ik wel. Het valt me trouwens regelmatig op dat je vrouwen aanspreekt met termen als "pop" en "chick" en dergelijke, en wat mij nog meer opvalt is dat je er nog mee weg komt ook! Heel knap. Ik bedoel het allemaal niet slecht hoor maar je doet altijd heel erg je best om over te komen als een tough guy. Enfin, je zult wel meer kerel zijn dan ik denk ik dan maar. Ik zit je maar een beetje te stangen hoor. Maar dan nog... als je op het gebied van stoere muziek niet verder komt dan "motorhead", dan moet je je nagels nog maar eens een keer vijlen. Huiswerk "stoere muziek" is voor jou vandaag Behemoth! Ik zie je beledigingen graag tegemoet!![]()
Voor zover ik kan herinneren heb ik je nog nooit beledigd. Voor zover ik weet beledig ik niemand hier. Ik ga wel eens een beetje fel in een discussie maar dat is geen beledigen.
Ik ben ook wel van de metal hoor, vorig jaar nog naar de Big Four geweest in Duitsland.
En tja, pop en chick, ik denk dat het een beetje Noord Hollands is ook. Gewoon een manier van praten, het is ook een beetje de context waarin het is.. Sommige meiden gebruiken weer "schat" voor jongens.. En tja, ik probeer helemaal als niets over te komen, ik ben gewoon wie ik ben.. Dus kom kijken en zie wie ik ben.
Zijn we met twee
Ik ga echt niet naast een Peerebaum of RustyM staan, lijkt het wel alsof ik hun kleine broertje ben![]()
Bro ik ben echt niet de hulk ofzo. Misschien bovengemiddeld maar als ik met de boys van hier weg ben val ik denk ik redelijk in het niet.