XXL Nutrition

DBB Stapavond 9 juni 2012 Rotterdam

Peiling Peiling Locatie:

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
Ik denk dat het echt wel mee gaat vallen met het binnenkomen hoor. Kleine groepjes, vriendelijk kijken en doen. Laten zien dat je voor plezier komt. Het zal vast ook uitmaken op welke tijd je binnen wilt komen.
Zeg je tegen een groep gasten boordevol testosteron :P

we gaan gewoon 2 aan 2 naar binnen :D

Ruzie maken wie met wie gaat :roflol:

en ik

:fa:

---------- Post toegevoegd Sat 5 May 2012 om 20:09 ----------

Nee is nooit fout gegaan. Ging altijd prima. Na paar jaar stopte het gewoon.
Jammer want initiatief is echt gaaf! :D

• Topic Starter Topic Starter
Bedenk me nu pas trouwens... wedden als we met zo'n grote groep komen ( ziet er nu naar uit dat we met 20 a 30 man komen toch? ) dat we alvast kunnen rekenen op politie :roflol:

We hebben onze eigen copper bij ons. :cool:

Het gebeurd mij iets te vaak hier op DBB dat ik dit soort opmerkingen krijg, die totaal nergens op slaan. Waar ik dit allemaal aan verdiend heb, weet ik niet. Ik heb geen zin om op DBB als een soort freak afgeschilderd te worden want dat ben ik niet. Ik ben ook niet gek en gevaarlijk ben ik al helemaal niet.

Het is onzin, stemmingmakerij en demonisering van mijn persoon.

Waarom wil je dat ik kom? Om een foto van mij te maken en mij hier daarna voor schut te zetten?? Hetgeen overigens geen zeldzaamheid is hier..

Ik kom niet. En ik zal ook niet gemist worden door jullie...

Good night en nee, geen gezellig muziekje erbij dit keer.

Stel je niet zo aan. Ik nodigde je persoonlijk uit en daar reageer je niet eens op. Je posts zijn af en toe een tikke sinister en tja, sommige mensen trekken daar conclusies uit. Dat mag je kortzichtig vinden maar ik vind het minstens zo kortzichtig dat je aan de hand van één reactie besluit niet mee te gaan. Iedere DBB-er is welkom, buff of ecto, man of vrouw. Daar val jij ook onder. Het word gewoon een gezellige avond. Klaar.
Daar komt bij dat iedereen hier in de zeik genomen word, als je daar niet tegen kan moet je hier niet gaan zitten.

Zeg je tegen een groep gasten boordevol testosteron :P

we gaan gewoon 2 aan 2 naar binnen :D

Ruzie maken wie met wie gaat :roflol:

en ik

:fa:

---------- Post toegevoegd Sat 5 May 2012 om 20:09 ----------

Jammer want initiatief is echt gaaf! :D

Kijk, als STiiWaZz nou even een paar leuke tenten uitzoekt, kan ik zelfs van tevoren een belletje plegen over hoe en wat..
Daarbij komt dat ik altijd erg goed overweg kan met de gemiddelde uitsmijter dus in plaats van met 20 beren in de rij te gaan springen kunnen wij wel even eerst een praatje met ze maken over hoe en wat.. Als we de situatie uitleggen zullen ze er allicht geen probleem van maken.

Echt jongens, de voorpret vind ik al prachtig.. Dit MOET gewoon doorgaan.

Ik heb Big T gesproken, de poll kan niet aangepast worden.. Voor iedereen die Amsterdam gestemd heeft ga ik er van uit dat Utrecht ook geen probleem is, dat is niet zo heel erg ver van Amsterdam verwijderd.

Oh, en wat de foto's betreft.. Als we Nitwit (of een andere chick) nou even aanwijzen als fotografe kan zij de foto's screenen voor ze gepost worden. Want vertrouwen hebben in een van de gasten hier gaan de dames niet. :D

als ik niet zo'n lelijke beta dwerg was zou ik nog overwegen mee te gaan.

Utrecht of andere plaats maakt voor mij niks uit, al heb ik a'dam gestemt.;)

Ik ben op zeker van de partij, wil dit voor geen goud missen hahaha. :D

Amsterdam wint maar het wordt toch Utrecht?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Stemmers: 64.
Shit just got real.

Sommige zitten hier met serious issues :rolleyes:

Die peerebaum of dg80 zijn ook gewoon maar mensen weetje.. Van rusty heb je wel de kans dat ie je kop afscheurt wnnr je net in zijn buurt bent als hij een test piek krijgt door zijn no fap :o

Stel je niet zo aan. Ik nodigde je persoonlijk uit en daar reageer je niet eens op. Je posts zijn af en toe een tikke sinister en tja, sommige mensen trekken daar conclusies uit. Dat mag je kortzichtig vinden maar ik vind het minstens zo kortzichtig dat je aan de hand van één reactie besluit niet mee te gaan. Iedere DBB-er is welkom, buff of ecto, man of vrouw. Daar val jij ook onder. Het word gewoon een gezellige avond. Klaar. Daar komt bij dat iedereen hier in de zeik genomen word, als je daar niet tegen kan moet je hier niet gaan zitten.

Die persoonlijke uitnodiging waardeerde ik wel. Het valt me trouwens regelmatig op dat je vrouwen aanspreekt met termen als "pop" en "chick" en dergelijke, en wat mij nog meer opvalt is dat je er nog mee weg komt ook! Heel knap. Ik bedoel het allemaal niet slecht hoor maar je doet altijd heel erg je best om over te komen als een tough guy. Enfin, je zult wel meer kerel zijn dan ik denk ik dan maar. Ik zit je maar een beetje te stangen hoor. Maar dan nog... als je op het gebied van stoere muziek niet verder komt dan "motorhead", dan moet je je nagels nog maar eens een keer vijlen. Huiswerk "stoere muziek" is voor jou vandaag Behemoth! Ik zie je beledigingen graag tegemoet! :D
http://www.youtube.com/watch?v=JsXQvy2_Wno

trnechmuoth pls

Sommige zitten hier met serious issues :rolleyes:

Die peerebaum of dg80 zijn ook gewoon maar mensen weetje.. Van rusty heb je wel de kans dat ie je kop afscheurt wnnr je net in zijn buurt bent als hij een test piek krijgt door zijn no fap :o
DG80 is geen mens hij is een freaking Superman!

---------- Post toegevoegd Sat 5 May 2012 om 21:20 ----------

Zou trouwens wat zijn als iedereen van 80-90 kilo beesten zijn en de rest gewoon papzakken ( like me :D )

Zijn er trouwens Belgen die met de wagen gaan en ergens in buurt rond Antwerpen, Turnhout, Malle/Brecht/Schilde passeren? :o

Terug
Naar boven