AndroidHealthClinic

DBB Stapavond 9 juni 2012 Rotterdam

Peiling Peiling Locatie:

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
Volgens mij zijn we ook de eerste forum die dit voormekaar (gaat) krijgt. Big T, would be proud.

:orly:

gebruik de zoek functie eens. Vroeger werden er geregeld dit soort avondjes georganiseerd. Nijmegen, valkenswaard, amsterdam, rotterdam, amersfoort enz.

meestal zat er dan nog wokken of bbqen voor daarna de stad onveilig maken.

Misschien kom ik ook nog wel even. Denk alleen wel dat je een probleem krijgt als je met zo'n grote groep gaat. Laatst waren we met 12 man op stap en dat was al een probleem.

Ik ben serieus facking bang voor jou :roflol: (prolly niet de enige) maar juist daarom wil ik dat je komt. Alleen geen vrouwen afrossen/vermoorden/rapen etc. plz

Het gebeurd mij iets te vaak hier op DBB dat ik dit soort opmerkingen krijg, die totaal nergens op slaan. Waar ik dit allemaal aan verdiend heb, weet ik niet. Ik heb geen zin om op DBB als een soort freak afgeschilderd te worden want dat ben ik niet. Ik ben ook niet gek en gevaarlijk ben ik al helemaal niet.

Het is onzin, stemmingmakerij en demonisering van mijn persoon.

Waarom wil je dat ik kom? Om een foto van mij te maken en mij hier daarna voor schut te zetten?? Hetgeen overigens geen zeldzaamheid is hier..

Ik kom niet. En ik zal ook niet gemist worden door jullie...

Good night en nee, geen gezellig muziekje erbij dit keer.

Bang zijn op basis van een paar muziekjes en neerslachtige berichtjes. Vooroordelen to the max.

Het gebeurd mij iets te vaak hier op DBB dat ik dit soort opmerkingen krijg, die totaal nergens op slaan. Waar ik dit allemaal aan verdiend heb, weet ik niet. Ik heb geen zin om op DBB als een soort freak afgeschilderd te worden want dat ben ik niet. Ik ben ook niet gek en gevaarlijk ben ik al helemaal niet.

Het is onzin, stemmingmakerij en demonisering van mijn persoon.

Waarom wil je dat ik kom? Om een foto van mij te maken en mij hier daarna voor schut te zetten?? Hetgeen overigens geen zeldzaamheid is hier..

Ik kom niet. En ik zal ook niet gemist worden door jullie...

Good night en nee, geen gezellig muziekje erbij dit keer.
Zo en nu je scheermesjes en zwart oogpotlood pakken!

Lolol

Bang zijn op basis van een paar muziekjes en neerslachtige berichtjes. Vooroordelen to the max.

+1

OT : Hoop dat het een succes wordt en dat het nog een paar keer overgedaan wordt :). Vriendin gaat volgend semester ( september tot december) op erasmus naar Amsterdam dus dan kan ik meteen ook een keertje mee :D.

Zo en nu je scheermesjes en zwart oogpotlood pakken!

Zozo, Tartarus de Almachtige Wijze kent een persoon door en door op basis van een paar posts op een forum en een paar muziekjes?

18239107.jpg

Ziet er hier in ieder geval al gezellig uit.
Gaat dik feestje worden zo :P

Ik ga ook mee, als ik maar niet de ecto ben

:orly:

gebruik de zoek functie eens. Vroeger werden er geregeld dit soort avondjes georganiseerd. Nijmegen, valkenswaard, amsterdam, rotterdam, amersfoort enz.

meestal zat er dan nog wokken of bbqen voor daarna de stad onveilig maken.
Jammer dat dat gekapt is dan is het een paar x goed fout gegaan dan?

Ik denk dat het echt wel mee gaat vallen met het binnenkomen hoor. Kleine groepjes, vriendelijk kijken en doen. Laten zien dat je voor plezier komt. Het zal vast ook uitmaken op welke tijd je binnen wilt komen.

Zozo, Tartarus de Almachtige Wijze kent een persoon door en door op basis van een paar posts op een forum en een paar muziekjes?

18239107.jpg

djeez goos Of hij trollt als een malle of hij verdient het gewoon. Beetje melodramatisch gaan doen op een internetforum :roflol: b*ch please

en sindsdien faalde elke opzet naar een meet jammerlijk.

in b4 vragen over join date:D

Terug
Naar boven