Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Er is alleen 1 probleem, er moet wel opgepast worden met teveel alcohol gebruik, ik denk dat niemand gezeik wilt als een van ons groep bb'rs problemen veroozaakt of dergelijke.
Mensen die in de buurt van Tiel, tot en met Rotterdam wonen kan ik wel oppikken, Er is dan ruimte voor 3 man. ( ik neem geen mensen mee terug die kasbezopen zijn)

teeeeeeeeeeeeeering ik wil ooooook mee. Wie betaalt me ticket ff. 700 euro

Beloof me dat jullie er een epic avond van maken, waar het drank rijkelijk vloeit evenals de vaginale sappen van menig vrouwmensch wat daar die avond ook aanwezig is. Kan niet wachten op de verhalen xD

inderdaad, met 20+ man aan de g en elkaar berijden
no homo
50% srs

Baas![]()
Rusty, ik ga er even over nadenken. Als ik naar Rotterdam moet ben ik op zijn vroegst om half 9 thuis en daar heb ik een redelijke hekel aan.

Haha, dat zal vast goedkomen bro en we doen het nog eens dunnetjes over als je weer terug bent van de west!
Tevens heb ik net even op geheel Chinees democratische wijze besloten dat de DBB-stapavond gaat plaatsvinden op 9 juni 2012 in Rotterdam!
Dit is de lijst van degenen die komen:
RustyM
Fhoc
Ironhide
Rondea
Kixat
euphorea
Ryanvdv
Mesuty
ThePretender
Z1000
Mjita
Bosshogg
AbFab
Peerebaum
Anu
Killy
Basjas101
Guess
Feedback
LuchtBlaser
DG80 (ovb)
Obee en Roth, jullie gaven Utrecht op.. Als jullie toch komen zeg het maar.
Zelfde geld voor mij en vele anderen. Sommigen nog veel later.. Schijt jong, je gaat spijt hebben als je dit skipt.![]()
In, goede ratio man/vrouw. zie al voor me dat er minstens 5 van jullie stiekem foto's gaan maken van feedback en abfap

In, goede ratio man/vrouw. zie al voor me dat er minstens 5 van jullie stiekem foto's gaan maken van feedback en abfap
Stiekem foto's maken is überbeta. Een echte vent stapt er op af en vraagt of ze even samen met hem op de foto wil.

Stiekem foto's maken is überbeta. Een echte vent stapt er op af en vraagt of ze even samen met hem op de foto wil.

Veel plezier boys. 9 juni kan ik helaas echt niet mee. De volgende editie ben ik er bij.