Fitness Seller

DBB Stapavond 9 juni 2012 Rotterdam

Peiling Peiling Locatie:

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
teeeeeeeeeeeeeering ik wil ooooook mee. Wie betaalt me ticket ff. 700 euro

• Topic Starter Topic Starter
Er is alleen 1 probleem, er moet wel opgepast worden met teveel alcohol gebruik, ik denk dat niemand gezeik wilt als een van ons groep bb'rs problemen veroozaakt of dergelijke.
Mensen die in de buurt van Tiel, tot en met Rotterdam wonen kan ik wel oppikken, Er is dan ruimte voor 3 man. ( ik neem geen mensen mee terug die kasbezopen zijn)

Dude, zo kunnen we op alle slakken zout gaan leggen. Dan kan je met niemand weg want ook je maten kan dat gebeuren. En ik ga wel zuipen :trollface:

teeeeeeeeeeeeeering ik wil ooooook mee. Wie betaalt me ticket ff. 700 euro

Kerel jij regelt gewoon even een fijn stewardesje, die regelt wel een ticket voor je voor een appel en een ei. ;)
En srs. Als je weer terug bent doen we het nog eens over!

Beloof me dat jullie er een epic avond van maken, waar het drank rijkelijk vloeit evenals de vaginale sappen van menig vrouwmensch wat daar die avond ook aanwezig is. Kan niet wachten op de verhalen xD

Beloof me dat jullie er een epic avond van maken, waar het drank rijkelijk vloeit evenals de vaginale sappen van menig vrouwmensch wat daar die avond ook aanwezig is. Kan niet wachten op de verhalen xD

Haha, dat zal vast goedkomen bro en we doen het nog eens dunnetjes over als je weer terug bent van de west! ;)

Tevens heb ik net even op geheel Chinees democratische wijze besloten dat de DBB-stapavond gaat plaatsvinden op 9 juni 2012 in Rotterdam!

Dit is de lijst van degenen die komen:

RustyM
Fhoc
Ironhide
Rondea
Kixat
euphorea
Ryanvdv
Mesuty
ThePretender
Z1000
Mjita
Bosshogg
AbFab
Peerebaum
Anu
Killy
Basjas101
Guess
Feedback
LuchtBlaser
DG80 (ovb)

Obee en Roth, jullie gaven Utrecht op.. Als jullie toch komen zeg het maar.

Laatst bewerkt:
Baas:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Rusty, ik ga er even over nadenken. Als ik naar Rotterdam moet ben ik op zijn vroegst om half 9 thuis en daar heb ik een redelijke hekel aan.

Zelfde geld voor mij en vele anderen. Sommigen nog veel later.. Schijt jong, je gaat spijt hebben als je dit skipt. ;)

Haha, dat zal vast goedkomen bro en we doen het nog eens dunnetjes over als je weer terug bent van de west! ;)

Tevens heb ik net even op geheel Chinees democratische wijze besloten dat de DBB-stapavond gaat plaatsvinden op 9 juni 2012 in Rotterdam!

Dit is de lijst van degenen die komen:

RustyM
Fhoc
Ironhide
Rondea
Kixat
euphorea
Ryanvdv
Mesuty
ThePretender
Z1000
Mjita
Bosshogg
AbFab
Peerebaum
Anu
Killy
Basjas101
Guess
Feedback
LuchtBlaser
DG80 (ovb)

Obee en Roth, jullie gaven Utrecht op.. Als jullie toch komen zeg het maar.

In, goede ratio man/vrouw. zie al voor me dat er minstens 5 van jullie stiekem foto's gaan maken van feedback en abfap

Zelfde geld voor mij en vele anderen. Sommigen nog veel later.. Schijt jong, je gaat spijt hebben als je dit skipt. ;)

Ben bang dat ik wel spijt ga hebben als ik het skip ja. Ben nog beetje aan het afwegen, er staat namelijk al wat voor die dag maar.. Neiging is groot dat te laten vallen.

Volgens mij missen er nog wel wat namen van mensen die toen het topic begon wel toegezegd hebben te komen.

In, goede ratio man/vrouw. zie al voor me dat er minstens 5 van jullie stiekem foto's gaan maken van feedback en abfap

Stiekem foto's maken is überbeta. Een echte vent stapt er op af en vraagt of ze even samen met hem op de foto wil.

Veel plezier boys. 9 juni kan ik helaas echt niet mee. De volgende editie ben ik er bij.

Waar gaat het worden? Rotterdam?

potverdomme rotterdam is het dus?

bobby out

Veel plezier boys. 9 juni kan ik helaas echt niet mee. De volgende editie ben ik er bij.

Jammer man. Maar dit blijft inderdaad niet bij 1 keertje. Ik haal je van de lijst af.

DBB-Stapavond - 9 juni 2012 - Rotterdam
Copy/paste en voeg je naam toe als je komt.

RustyM
Fhoc
Ironhide
Rondea
Kixat
euphorea
Ryanvdv
Mesuty
ThePretender
Mjita
Bosshogg
AbFab