XXL Nutrition

DBB Stapavond 9 juni 2012 Rotterdam

Peiling Peiling Locatie:

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
waarom regelen we gewoon niet dbb shirts van de mods, maken we ook gelijk reclame :)

Had ik aan gedacht maar dan kom je zéker nergens meer binnen. En tja, is ook niet helemaal mijn ding.
Misschien ooit eens iets afhuren en er een DBB-only party van maken dan kan wel iedereen een shirt met nick erop aan.

Gewoon niet te erg opvallen tot we binnen zijn. Denk ook niet dat iedereen breed is haha. Zitten ook beginners bij etc.

Gewoon niet te erg opvallen tot we binnen zijn. Denk ook niet dat iedereen breed is haha. Zitten ook beginners bij etc.

Kleine groepjes maken. Niet als één groep gaan staan. Handige uitsmijter als je dat binnenlaat. Als er dan gezeik binnen komt sta je daar.

DBB-Stapavond - 9 juni 2012 - Rotterdam
Copy/paste en voeg je naam toe als je komt.

RustyM
Fhoc
Ironhide
Rondea
Kixat
euphorea
Ryanvdv
Mesuty
ThePretender
Mjita
Bosshogg
AbFab
Peerebaum
Anu
Killy
Basjas101
Guess
Feedback
LuchtBlaser
DG80 (ovb)

Shirt met DBB + nick is iets voor een gewone meet. Ga niet uit in een shirt waar iets van Dutch Bodybuilding + euphorea op staat :roflol: (ook al is m'n nick behoorlijk artistiek)

Shirt met DBB + nick is iets voor een gewone meet. Ga niet uit in een shirt waar iets van Dutch Bodybuilding + euphorea op staat :roflol: (ook al is m'n nick behoorlijk artistiek)

Precies dat vind ik ook. Helemaal hilarisch als je een ecto bent, loop je daar in een DBB shirtje :roflol:

Afhankelijk van welke tent 't wordt kom ik misschien ook wel. Ben overigens een beginner dus denk dat ik qua postuur wel aardig uit de toon zou vallen.

Afhankelijk van welke tent 't wordt kom ik misschien ook wel. Ben overigens een beginner dus denk dat ik qua postuur wel aardig uit de toon zou vallen.

Je bent al nummer 23 die dat zegt. Boeit niet. En tent staat niet vast, dat word waarschijnlijk toch op de avond zelf pas beslist.

Ik zit echt nog met die datum in mijn hoofd, gewoon k*t dat ik dan al iets anders heb eigenlijk.

Wil zo graag mijn naam toevoegen aan die lijst : (

Ik train ook al een jaar niet meer, weeg nog maar 74 kg, lekker boeiend ga gewoon voor een vette avond!

Ik zit echt nog met die datum in mijn hoofd, gewoon k*t dat ik dan al iets anders heb eigenlijk.

Wil zo graag mijn naam toevoegen aan die lijst : (

Whoa **** jij ook al niet? Kan je het niet cancellen of verzetten?! Het is het echt wel waard man.

Zo eentje die tot het midden van je borst loopt. :o

sisko-facepalm1.jpg

ga naar marocco monday in club Vie, of op een zaterdag de banga's in Holly betasten

Als ik buffer en socialer was had ik mss ook wel gekomen

ga naar marocco monday in club Vie, of op een zaterdag de banga's in Holly betasten

Als ik buffer en socialer was had ik mss ook wel gekomen

Ja Marocco party! Daar voel ik me thuis! Zodra die lui me zien voelen ze al direct aan dat ik ze het liefst levend zie verbranden. Nu heb ik eigenlijk nooit gezeik met die lui omdat ze toch wel een beetje bang van me zijn maar ik ga er dus echt niet tussen staan. :rolleyes:

Hoorde al wel veel goeds over de Hollywood, maar goed, ik laat het me lekker door de Rotterdammers vertellen wat de opties zijn. :)

En ik heb je ava in Adblocker geblockt. Srs. Die is echt te goor

haha ja ik neem een andere dalijk rusty wees niet bang. Ik zou persoonlijk niet naar Holly gaan, daar ben je(samen met 70% van dat lijstje denk ik) echt te oud voor, je hebt ook nog Sorbonne, club BED, VIProom, Thalialounge, Skihut voor de afterparty, daar komen wat meer classy chicks iig en is de gemiddelde leeftijd wat hoger

/avatar veranderdddd

Terug
Naar boven