- Waardering
- 658
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 125kg
Ik denk dat de tijd rijp is om een announcement te maken, niet? Nu datum/locatie vaststaan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat we daarlijk niet wakker worden in een of ander superdeluxe suite. Hele suite naar de klote overal champagne flessen op de grond, een tijger in de badkamer. En dat de helft van de groep vermist is.
Rusty met een Mike Tyson tatoe op zijn gezicht.
Would be epic.

Hoe zit t eigenlijk met de clubs in rotterdam enz? controleren ze etc
ben nog 17 meh

Dude mee eensDie meeting point komt er wel. Ik ga ergens op CS staan met een bordje "DBB"
Maar het is nog niet zo ver.. Zijn inderdaad wel zaken wat even besproken moet worden mbt het uitgaan..
Clubs met dresscodes (bv geen sportschoenen), minimum leeftijden et cetera.
We spreken gewoon een tijd en locatie af. Wachten maximaal 30 minuten op die locatie en dan gaan we moven. Ik zal mijn nummer geven mocht er iemand vertraagd zijn zodat ik door kan geven waar we zitten. Maar tijdens de stapavond is het ieder voor zich. Eigen verantwoording om bij de groep te blijven. Op gegeven moment gaan zich toch kleinere groepjes vormen, dat ga je toch niet tegen.

Zijn er nu al concrete afspraken?
Ben ff out geweest en ga niet alle miljoen pagina's lezen.
DBB-Stapavond - 9 juni 2012 - Rotterdam
Copy/paste en voeg je naam toe als je komt.
RustyM
Fhoc
Ironhide
Rondea
Kixat
euphorea
Ryanvdv
Mesuty
ThePretender
Mjita
Bosshogg
AbFab
Peerebaum
Anu
Killy
Basjas101
Guess
Feedback
LuchtBlaser
DG80 (ovb)
Die meeting point komt er wel. Ik ga ergens op CS staan met een bordje "DBB"
Maar het is nog niet zo ver.. Zijn inderdaad wel zaken wat even besproken moet worden mbt het uitgaan..
We spreken gewoon een tijd en locatie af. Wachten maximaal 30 minuten op die locatie en dan gaan we moven. Ik zal mijn nummer geven mocht er iemand vertraagd zijn zodat ik door kan geven waar we zitten. Maar tijdens de stapavond is het ieder voor zich. Eigen verantwoording om bij de groep te blijven. Op gegeven moment gaan zich toch kleinere groepjes vormen, dat ga je toch niet tegen.
neem ik dexaprine of noxipro om de nacht door te komenYep dat klopt, Dat houd je niet tegen,
Valt uitgaan onder pre-workoutneem ik dexaprine of noxipro om de nacht door te komen
die meeting point komt er wel. ik ga ergens op cs staan met een bordje "dbb" :d
maar het is nog niet zo ver.. Zijn inderdaad wel zaken wat even besproken moet worden mbt het uitgaan..
Yep dat klopt, Dat houd je niet tegen,
Valt uitgaan onder pre-workoutneem ik dexaprine of noxipro om de nacht door te komen

Jammer, volgende keer beter en thanks.aangezien het rotterdam is en er niet gewokt word kom ik niet. Veel plezier iig.
waarom regelen we gewoon niet dbb shirts van de mods, maken we ook gelijk reclame![]()