AndroidHealthClinic

DBB Stapavond 9 juni 2012 Rotterdam

Peiling Peiling Locatie:

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
ik ben nog half in, opzich kan ik wel.
maar me ov verloopt dan en ik moet hard opzoek naar een fulltime baan, als ik dit kan vinden ben ik zoiezo in!

Wordt echt een fakking epic avondje :D

Dat we daarlijk niet wakker worden in een of ander superdeluxe suite. Hele suite naar de klote overal champagne flessen op de grond, een tijger in de badkamer. En dat de helft van de groep vermist is.

Rusty met een Mike Tyson tatoe op zijn gezicht.

Would be epic.

• Topic Starter Topic Starter
Dat we daarlijk niet wakker worden in een of ander superdeluxe suite. Hele suite naar de klote overal champagne flessen op de grond, een tijger in de badkamer. En dat de helft van de groep vermist is.

Rusty met een Mike Tyson tatoe op zijn gezicht.

Would be epic.

:roflol:
Mesuty die een shemale heeft gedoet.. :D

Hoe zit t eigenlijk met de clubs in rotterdam enz? controleren ze etc
ben nog 17 meh

Hoe zit t eigenlijk met de clubs in rotterdam enz? controleren ze etc
ben nog 17 meh

Ben een paar keer naar Rotterdam geweest maar, niet echt naar de big Clubs waar je entree geld moet betalen, Dus ik weet ook niet of ze daar naar id vragen. Maar, in de kroegjes/ kleine clubs doen ze denk ik niet moeilijk.

Is het mischien een idee om een centraal verzamelpunt in te stellen zodat we weten waar we moeten verzamelen?

Heb echt zin in 9 juni, wordt zeker epic en zo leren we elkaar ook kennen in real life.

Die meeting point komt er wel. Ik ga ergens op CS staan met een bordje "DBB" :D

Maar het is nog niet zo ver.. Zijn inderdaad wel zaken wat even besproken moet worden mbt het uitgaan..

Clubs met dresscodes (bv geen sportschoenen), minimum leeftijden et cetera.

We spreken gewoon een tijd en locatie af. Wachten maximaal 30 minuten op die locatie en dan gaan we moven. Ik zal mijn nummer geven mocht er iemand vertraagd zijn zodat ik door kan geven waar we zitten. Maar tijdens de stapavond is het ieder voor zich. Eigen verantwoording om bij de groep te blijven. Op gegeven moment gaan zich toch kleinere groepjes vormen, dat ga je toch niet tegen.

Maar het is nog niet zo ver.. Zijn inderdaad wel zaken wat even besproken moet worden mbt het uitgaan..

We spreken gewoon een tijd en locatie af. Wachten maximaal 30 minuten op die locatie en dan gaan we moven. Ik zal mijn nummer geven mocht er iemand vertraagd zijn zodat ik door kan geven waar we zitten. Maar tijdens de stapavond is het ieder voor zich. Eigen verantwoording om bij de groep te blijven. Op gegeven moment gaan zich toch kleinere groepjes vormen, dat ga je toch niet tegen.
Dude mee eens :)

Is de definitieve datum al bekend?

Het krijgt wel vorm :cool:

Zijn er nu al concrete afspraken?
Ben ff out geweest en ga niet alle miljoen pagina's lezen.

Yep dat klopt, Dat houd je niet tegen,
Valt uitgaan onder pre-workout :P neem ik dexaprine of noxipro om de nacht door te komen

Laatst bewerkt:
aangezien het rotterdam is en er niet gewokt word kom ik niet. Veel plezier iig.

die meeting point komt er wel. ik ga ergens op cs staan met een bordje "dbb" :d

maar het is nog niet zo ver.. Zijn inderdaad wel zaken wat even besproken moet worden mbt het uitgaan..

+1

waarom regelen we gewoon niet dbb shirts van de mods, maken we ook gelijk reclame :)

Terug
Naar boven