MuscleMeat

DBB Stapavond 9 juni 2012 Rotterdam

Peiling Peiling Locatie:

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
Beter stap avondje in Zeeland.

Renesse:o

• Topic Starter Topic Starter
ja heen weg lijkt me geen probleem met OV. Zit meer met terug weg. Dan rijdt er niets.
Overijssel, Deventer

tja als je uitziet als een gemiddelde marokkaan en ook nog 100kg weegt heb je nogal wat vooroordelen bij de deur. Ik kan het weten geloof me.

Tja, dat OV probleem hebben we allemaal. Gaan we lekker met z'n allen uurtje op station wachten toch? No big deal, helemaal niet als je lam bent.
En tja, das k*t inderdaad van je uiterlijk.
Weet alleen nog niet waar we heen gaan..

Ik wil niet met de eer strijken (eigenlijk wel) maar dit idee komt dus van MIJ En uitgerekend ik kan niet mee want ik zit 7300 km verderop. Tenzij jullie nog 2.5 maand wachten..

Oh lucky me.

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil niet met de eer strijken (eigenlijk wel) maar dit idee komt dus van MIJ En uitgerekend ik kan niet mee want ik zit 7300 km verderop. Tenzij jullie nog 2.5 maand wachten..

Nou sorry hoor bro dat wist ik niet.. U mad? En tja, weet niet wat de datum word, maar het word ongetwijfeld een succes en voor herhaling vatbaar dus dat komt goed man.

Tja, dat OV probleem hebben we allemaal. Gaan we lekker met z'n allen uurtje op station wachten toch? No big deal, helemaal niet als je lam bent.
En tja, das k*t inderdaad van je uiterlijk.
Weet alleen nog niet waar we heen gaan..

idd laten we eerst met de locatie beginnen. Kan vast wel iets verzinnen op de rest.

Als aankomende keer, goed/gezellig verloopt. Kunnen we het nog een keer dunnetjes over doen toch? :D

---------- Post toegevoegd Fri 4 May 2012 om 22:24 ----------

@Rustythechubbychaser, miss even een lijstje bijhouden/maken wie er allemaal mee gaat?;)

Als Ruud gaat kom ik ook.

En dan doe ik me Real Madrid shirtje aan.

Zullen we maar alvast plannen voor zomer 2013, dan zijn de meesten van ons meer buff. Ikzelf zou me zwaar k*t voelen als ik langs jullie buffels sta.

Terug
Naar boven