Krakatoa
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.346
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 92kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Arnhem is voor mij in de buurt maar Arnhem is saai...Als dit gaat gebeuren is het wel echt epic, kan nou al niet wachten op de verslagen. Als ik terug ben drop ik wel een keer een meet-verzoek voor Arnhem ofzo, weet dat een aantal members daar ook in de buurt wonen

Zullen we maar alvast plannen voor zomer 2013, dan zijn de meesten van ons meer buff. Ikzelf zou me zwaar k*t voelen als ik langs jullie buffels sta.

Als dit gaat gebeuren is het wel echt epic, kan nou al niet wachten op de verslagen. Als ik terug ben drop ik wel een keer een meet-verzoek voor Arnhem ofzo, weet dat een aantal members daar ook in de buurt wonen

Als dit gaat gebeuren is het wel echt epic, kan nou al niet wachten op de verslagen. Als ik terug ben drop ik wel een keer een meet-verzoek voor Arnhem ofzo, weet dat een aantal members daar ook in de buurt wonen
WTF het is geen gay meet ofzo haha! Je gaat je zonder meer ecto voelen naast gasten als DG80, BBosman en Kukishu. Boeiend, het gaat om een leuke avond.. Of was je van plan te gaan poseren midden in de kroeg?![]()

...
ja
niemand die het zich zal herinderen, dus waarom niet.
in me mooie roze boxer even alle poses laten zien![]()

Haha, zullen we wedden dat met name de niet-drinkers onder ons volop gaan lopen fotograferen?![]()

Natuurlijk.Haha, zullen we wedden dat met name de niet-drinkers onder ons volop gaan lopen fotograferen?![]()

Drink wedstrijdje doen dan..?

Haha, lijkt me wel vet om met mensen van DBB uit te gaan een keer. Helaas ben ik niet zo bekend en lang lid hier. De meesten van jullie kennen elkaar blijkbaar al heel goed en jullie lijken wel een hechte familie ;o
Haha, lijkt me wel vet om met mensen van DBB uit te gaan een keer. Helaas ben ik niet zo bekend en lang lid hier. De meesten van jullie kennen elkaar blijkbaar al heel goed en jullie lijken wel een hechte familie ;o

hier komen zoiezo foto's van..
op dbb.. hyves.. facebook..twitter..tumbler... brazzerz

Ik ben hypothetisch gezien (en onder voorbehoud) in, maar ik hecht doorgaans veel waarde aan mijn sociale isolement. Op zeer kleine schaal doe ik wel aan sociale happenings.
Ook ben ik bereid voor de muziek te zorgen.![]()
(prolly niet de enige) maar juist daarom wil ik dat je komt. Alleen geen vrouwen afrossen/vermoorden/rapen etc. plz