XXL Nutrition

DBB Stapavond 9 juni 2012 Rotterdam

Peiling Peiling Locatie:

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
Nuchter aankomen zeker wel maar biertje in de trein is altijd wel relaxed.
Ja, wel nuchter maar ik bedoel niet dat ik 0% promille. Wil wel al beetje ophebben voor ik aankom haha.

---------- Post toegevoegd Thu 10 May 2012 om 17:04 ----------

Bobby10 en ik nemen een tree halve liters schultenbrau mee in de trein

http://www.youtube.com/watch?v=K7SvpyGq4V8

---------- Post toegevoegd Thu 10 May 2012 om 16:58 ----------

2,5 uur in de trein voor ons vanuit heerenveen.

zijn er nog mensen die onderweg instappen? komen oa. langs zwolle, amersfoort en utrecht.

Stap zelf in op Zwolle. Maar volgens mij heb je een trein rechtstreeks naar Rotterdam vanaf Zwolle.

Mensen die langs Amersfoort komen??

Ja, wel nuchter maar ik bedoel niet dat ik 0% promille. Wil wel al beetje ophebben voor ik aankom haha.

---------- Post toegevoegd Thu 10 May 2012 om 17:04 ----------

Stap zelf in op Zwolle. Maar volgens mij heb je een trein rechtstreeks naar Rotterdam vanaf Zwolle.

Ja de trein gaat ook vanuit heerenveen en komt dan langs zwolle.

Mensen die langs Amersfoort komen??

ja

Zou mooi zijn, geen trek om dat k*t eind naar Rotterdam alleen te reizen.

niemand vanuit limboland :( ?

Ron jij wil helemaal niet met anderen reizen. Jij gaat chicks regelen in de trein kerel!

jonge ik kan niet zuipen en chicks regelen tegelijk he,

wel mooi hoe jullie hier denken dat ik forever alone guy ben, eigenlijk heb ik elk weekend net zoveel chicks als krakatoa in 2 weken

• Topic Starter Topic Starter
jonge ik kan niet zuipen en chicks regelen tegelijk he,

wel mooi hoe jullie hier denken dat ik forever alone guy ben, eigenlijk heb ik elk weekend net zoveel chicks als krakatoa in 2 weken

Ik denk helemaal niks en het boeit me ook helemaal niks. Alsof dat bepaald of je een goeie of niet goeie gast bent.

Rondea gaat met mij naar huis :hoppa:

vriend van me gaat wss ook mee, die heeft een kamer in delft, kan ik daar lekker pitten

He jongens. Misschien is het al lang gekomen hoor, maar ik heb een vraag: hoe denk je overal binnen te komen met een grote mannenpartij en geen wapperende flappen om het gebrek aan k*tjes te compenseren?

He jongens. Een vraag: hoe denk je overal binnen te komen met een grote mannenpartij en geen wapperende flappen om het gebrek aan k*tjes te compenseren?

feedback is er bij

is dat srs zon drama dan met binnenkomen in grote steden ? ik ben niks gewend hier op het platteland, nog nooit ergens geweigerd. Nou ben ik ook wel uitermate vriendelijk.

feedback is er bij

is dat srs zon drama dan met binnenkomen in grote steden ? ik ben niks gewend hier op het platteland, nog nooit ergens geweigerd. Nou ben ik ook wel uitermate vriendelijk.

Heeft feedback van die grote flappen dan? :roflol:

tom wat denk je van 010

Terug
Naar boven