AndroidHealthClinic

DBB Stapavond 9 juni 2012 Rotterdam

Peiling Peiling Locatie:

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Gewoon in kleine groepjes van max 3 naar binnen gaan zou in principe geen problemen moeten geven.

waarom zouden ze je aan de deur weigeren dan vraag ik me af ?

waarom zouden ze je aan de deur weigeren dan vraag ik me af ?

Ik ga er vanuit dat de meesten toch wel een bovengemiddeld groot fysiek hebben. Als je 20 van die beulen in je tent hebt en er komt rotzooi, mogen zij het met 2 man opnemen tegen 20 grote gasten.. Nu is dat bij ons helemaal niet aan de orde, maar ik kan me er enigszins wel in vinden.

daar geven uitsmijters geen **** om, hebben ze alleen maar meer reden om me te weigeren...

Dat is wel zeker ja.

Daarnaast worden buffe mensen direct geasocieerd met geweld en ruzie heb ik het idee.

Ik ga er vanuit dat de meesten toch wel een bovengemiddeld groot fysiek hebben. Als je 20 van die beulen in je tent hebt en er komt rotzooi, mogen zij het met 2 man opnemen tegen 20 grote gasten.. Nu is dat bij ons helemaal niet aan de orde, maar ik kan me er enigszins wel in vinden.

Dat is wel zeker ja.

ben wel benieuwd of we echt een groep beren zijn of iedereen stiekem ecto :D

ben wel benieuwd of we echt een groep beren zijn of iedereen stiekem ecto :D

Ik weet niet hoe ik zal zijn ten opzichte van jullie. Merk altijd wel dat uitsmijters altijd 3 keer naar me kijken als ik rondloop. In de kroeg ben ik in verhouding tot anderen toch wel vrij groot.
Maar ja, het is allemaal relatief want gasten als Bart en DG80 zijn natuurlijk verschrikkelijke beren.

Ik weet niet hoe ik zal zijn ten opzichte van jullie. Merk altijd wel dat uitsmijters altijd 3 keer naar me kijken als ik rondloop. In de kroeg ben ik in verhouding tot anderen toch wel vrij groot.
Maar ja, het is allemaal relatief want gasten als Bart en DG80 zijn natuurlijk verschrikkelijke beren.

jij bent zowiezo ook al vrij lang

Anders ik wel, damn! Ben benieuwd wie er daadwerkelijk komen.. Maar er zijn een stuk of 5 van wie ik absoluut zeker ben dus het kan me geen klap schelen. Iedereen die cold feet krijgt gaat spijt krijgen.

Ik kom ook sowieso:P hoop wel dat ik met mensen mee kan reizen vanaf Zwolle.

Gezellig hoor die boerenmuziek maar nee, doe mij maar Schlager dan.. :p

Terug
Naar boven